Какво е помощен център?
Помощният център ( познат също като база знания/клиентски портал) е уебсайт с фирмен дизайн, , който помага на клиентите при проблемите с които се сблъскват.
Когато клиент има проблем с продукт или услуга, той/тя посещава помощния център, който има панел за най- често задавани въпроси. Повечето от проблемите, с които се сблъскват клиентите се решават и се дава отговор как да се оправи даден проблем. Очевидно, някои клиенти може да имат различни проблеми, на които не могат да открият отговори в помощния център. В този случай, те се обаждат на клиентското обслужване. Помощният център има също така панели за информация за контакт, статии и проблеми, с които са се сблъскали и формуляри за обратна връзка.
Научете повече за клиентския портал на LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за помощен център?
Хелп центърът е обикновено уебсайт, който позволява на клиентите да открият отговори на техните въпроси. В зависимост от компанията, тя може да включва база знания, формуляр за докладване на проблем, чат за обслужване на живо, ръководства на потребителя и статии.
Каква е ролята на помощния център?
Ролята на хелп деска е да предоставя отговори на клиентите, които се нуждаят от обслужване. Това може да са проблеми с продукт или услуга, търсене на обширни оперативни инструкции. Клиентите може да искат да докладват за бъгване или да се оплачат за предоставена услуга, както и да научат повече за отделните продукти, което ще им помогне да се грижат за тях .
Предоставя ли LiveAgent помощен център?
LiveAgent предоставя помощен център. Той е вграден в LiveAgent и е изключително лесен за употреба. Когато се създавате акаунт, има ръководство с инструкции, което ще Ви насочи към дейностите на помощния центъра. Като кликнете върху базата знания, можете лесно да започнете да създавате. Имате опция да добавяте категории, статии, най- често задавани въпроси или форум.