Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Помощен център

Какво е помощен център?

Помощният център ( познат също като база знания/клиентски портал) е уебсайт с фирмен дизайн, , който помага на клиентите при проблемите с които се сблъскват.

Когато клиент има проблем с продукт или услуга, той/тя посещава помощния център, който има панел за най- често задавани въпроси. Повечето от проблемите, с които се сблъскват клиентите се решават и се дава отговор как да се оправи даден проблем. Очевидно, някои клиенти може да имат различни проблеми, на които не могат да открият отговори в помощния център. В този случай, те се обаждат на клиентското обслужване. Помощният център има също така панели за информация за контакт, статии и проблеми, с които са се сблъскали и формуляри за обратна връзка.

Научете повече за клиентския портал на LiveAgent.

Често задавани въпроси

Какво е определението за помощен център?

Хелп центърът е обикновено уебсайт, който позволява на клиентите да открият отговори на техните въпроси. В зависимост от компанията, тя може да включва база знания, формуляр за докладване на проблем, чат за обслужване на живо, ръководства на потребителя и статии.

Каква е ролята на помощния център?

Ролята на хелп деска е да предоставя отговори на клиентите, които се нуждаят от обслужване. Това може да са проблеми с продукт или услуга, търсене на обширни оперативни инструкции. Клиентите може да искат да докладват за бъгване или да се оплачат за предоставена услуга, както и да научат повече за отделните продукти, което ще им помогне да се грижат за тях .

Предоставя ли LiveAgent помощен център?

LiveAgent предоставя помощен център. Той е вграден в LiveAgent и е изключително лесен за употреба. Когато се създавате акаунт, има ръководство с инструкции, което ще Ви насочи към дейностите на помощния центъра. Като кликнете върху базата знания, можете лесно да започнете да създавате. Имате опция да добавяте категории, статии, най- често задавани въпроси или форум.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо