Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Получен тикет

Какво е получени тикет?

Броят тикети генерирани в Help Desk системата за определено време се нарича получени тикети. Това е един от най-важните елементи, които трябва да наблюдава компанията. Тези данни спомагат анализа на обема на клиентска поддръжка, осигурявана от служителите на компанията.

Нека да предположим, че броят на генерираните тикети и този на решените тикети е почти еднакъв, което означава, че екипът за поддръжка се справя перфектно с работата си. Освен това можете да анализирате информацията, за да видите решението на кои видове тикети отнема повече време и да предприемете необходимите мерки.

Често задавани въпроси

Какво е определението за получен тикет?

Получен тикет е всеки тикет генериран в Help Desk системата. Броят тикети генерирани за определен период от време е един от най-важните показатели, които трябва да бъдат следени от компанията. Той ви позволява да анализиране ролята на служителите от екипа за клиентска поддръжка.

 

Кой носи отговорност за получения тикет?

Служителят, на който е възложен тикета, отговаря за всеки един получен тикет. Той носи отговорност за решаването на случая.

 

Как можете да осъществите достъп до списъка с получени тикети?

Можете да видите списъка с получени тикети в панела си в LiveAgent в раздела тикети. Тук можете спокойно да преглеждате и управлявате тикетите си.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо