Какво представлява политиката за сигурност?
Политиката за сигурност определя правилата и методологията за всички хора, които имат достъп до ИТ инфраструктурата на компанията, независимо дали е уеб базирана или офлайн. Целта на политиката за сигурност е запазването на поверителността, единството и достъпността на апарата и информацията, използвани от членовете на организацията.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за политика за сигурност?
Политиката за сигурност е документ на организация, който определя как да се защити организацията от заплахи, например компютърна сигурност и как да се действа, когато възникнат опасни ситуации.
Каква информация трябва да включва всяка политика за сигурност?
Политиката за сигурност трябва да подосигури компанията отвсякъде и да вземе предвид всички нейни активи. Тя трябва да обхваща целия софтуер, хардуерни устройства, физически параметри, човешки ресурси, информация/данни, контрол на достъпа в неговия обхват.
Къде можете да намерите политиката за сигурност на LiveAgent?
Правилата за защита на LiveAgent могат да бъдат намерени в Сигурност & подстраница на Политиката за поверителност, която е достъпна в долната част на страницата.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent е алтернатива на Aircall за подобряване на B2B обслужването чрез реферален маркетинг и онлайн чат.
Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, предлагащ множество функции и безопасност, които подобряват клиентското обслужване и маркетинга в B2B индустрията.