Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Ако клиент прави покупка или се нуждае от помощ за вече закупен продукт, той може да се свърже с обслужване на клиенти. Обслужването им е на разположение на клиентите, за да им помогне. От клиента зависи колко добър или лош ще бъде прегледът. Ако той реши да остави рецензия за обслужване, това може да помогне на други перспективни купувачи да закупят продукт от тази определена компания.
Frequently asked questions
Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Прегледът на обслужването на клиенти е мнение изградено от клиент, относно тяхното обслужване. Той съдържа неговият положителен и отрицателен опит с цялостното обслужване на клиенти (контакт с агента, процес на покупка, изпращане на продукти) Отзивите за много полезни при разработването на обслужването на клиенти, но също така при разработването на други дейности на марката.
Важни ли са отзивите за обслужване на клиенти за компанията?
Отзивите за обслужване на клиенти са изключително важни за бизнеса. Те оказват влияние върху последващите решения за покупка на съществуващи и потенциални клиенти. Освен тоа получаване информация за това какво е обслужването на клиентите във Вашата компания, дали отговаря, какви са недостатъците и предимствата. Онайн отзивите дават на компанията доверие. Благодарение на това тя се появява в търсачките.
Как да поискаме от клиентите да оставят отзиви за обслужване?
Има много начини да поискате отзиви от клиенти. Можем да ги помолим да го направят когато приключим с решаването на даден проблем във всеки комуникационен канал - (имейл. социални медии или телефон) Друга възможност е да изпратите заявка за обратна връзка чрез SMS, имейл, публикация на фен страница или лично съобщение. Искането може да се направи по телефона. Не забравяйте да посочите защо е важно за Вашата компания, че гласът на Вашите клиенти има най-голямо значение за Вас.
Expert note
Изградете доверие с клиентите си, като поискате обратна връзка и реагирате на всяко мнение. Отзивите на клиентите могат да ви помогнат да подобрите своето обслужване и продукти.

Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Управление за обслужването на клиенти
CRM е ключова стратегия за управление на взаимоотношенията с клиентите и е свързана със софтуер за управление на бизнес отношения. В LiveAgent можете да съхранявате клиентски данни и да създавате персонализирани контактни полета. Използването на софтуер за кол център може да подобри клиентското обслужване и организацията на работата в компанията.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.
Текстът обръща внимание на важността на клиентското обслужване и описва клиентски ориентираната маркетингова стратегия, която включва действия и инструменти, фокусирани върху нуждите и очакванията на клиентите. За това е необходимо да се провежда анализ на постигнатите резултати и да се измерва удовлетвореността на клиентите. Осигуряването на впечатления на клиентите и обслужването им трябва да бъде подробно и многоканално с възможност за автоматизация на дейностите.