Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Ако клиент прави покупка или се нуждае от помощ за вече закупен продукт, той може да се свърже с обслужване на клиенти. Обслужването им е на разположение на клиентите, за да им помогне. От клиента зависи колко добър или лош ще бъде прегледът. Ако той реши да остави рецензия за обслужване, това може да помогне на други перспективни купувачи да закупят продукт от тази определена компания.
Frequently Asked Questions
Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Прегледът на обслужването на клиенти е мнение изградено от клиент, относно тяхното обслужване. Той съдържа неговият положителен и отрицателен опит с цялостното обслужване на клиенти (контакт с агента, процес на покупка, изпращане на продукти) Отзивите за много полезни при разработването на обслужването на клиенти, но също така при разработването на други дейности на марката.
Важни ли са отзивите за обслужване на клиенти за компанията?
Отзивите за обслужване на клиенти са изключително важни за бизнеса. Те оказват влияние върху последващите решения за покупка на съществуващи и потенциални клиенти. Освен тоа получаване информация за това какво е обслужването на клиентите във Вашата компания, дали отговаря, какви са недостатъците и предимствата. Онайн отзивите дават на компанията доверие. Благодарение на това тя се появява в търсачките.
Как да поискаме от клиентите да оставят отзиви за обслужване?
Има много начини да поискате отзиви от клиенти. Можем да ги помолим да го направят когато приключим с решаването на даден проблем във всеки комуникационен канал - (имейл. социални медии или телефон) Друга възможност е да изпратите заявка за обратна връзка чрез SMS, имейл, публикация на фен страница или лично съобщение. Искането може да се направи по телефона. Не забравяйте да посочите защо е важно за Вашата компания, че гласът на Вашите клиенти има най-голямо значение за Вас.
Expert note
Изградете доверие с клиентите си, като поискате обратна връзка и реагирате на всяко мнение. Отзивите на клиентите могат да ви помогнат да подобрите своето обслужване и продукти.

Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.