Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Отзиви за обслужване на клиенти

Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?

Ако клиент прави покупка или се нуждае от помощ за вече закупен продукт, той може да се свърже с обслужване на клиенти. Обслужването им е на разположение на клиентите, за да им помогне. От клиента зависи колко добър или лош ще бъде прегледът. Ако той реши да остави рецензия за обслужване, това може да помогне на други перспективни купувачи да закупят продукт от тази определена компания.

Често задавани въпроси

Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?

Прегледът на обслужването на клиенти е мнение изградено от клиент, относно тяхното обслужване. Той съдържа неговият положителен и отрицателен опит с цялостното обслужване на клиенти (контакт с агента, процес на покупка, изпращане на продукти) Отзивите за много полезни при разработването на обслужването на клиенти, но също така при разработването на други дейности на марката.

Важни ли са отзивите за обслужване на клиенти за компанията?

Отзивите за обслужване на клиенти са изключително важни за бизнеса. Те оказват влияние върху последващите решения за покупка на съществуващи и потенциални клиенти. Освен тоа получаване информация за това какво е обслужването на клиентите във Вашата компания, дали отговаря, какви са недостатъците и предимствата. Онайн отзивите дават на компанията доверие. Благодарение на това тя се появява в търсачките.

Как да поискаме от клиентите да оставят отзиви за обслужване?

Има много начини да поискате отзиви от клиенти. Можем да ги помолим да го направят когато приключим с решаването на даден проблем във всеки комуникационен канал - (имейл. социални медии или телефон) Друга възможност е да изпратите заявка за обратна връзка чрез SMS, имейл, публикация на фен страница или лично съобщение. Искането може да се направи по телефона. Не забравяйте да посочите защо е важно за Вашата компания, че гласът на Вашите клиенти има най-голямо значение за Вас.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо