Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Отговорник за запитване

Какво е отговорник за запитване?

Когато възлагате запитване на сътрудник обслужване на клиенти, този сътрудник е отговорен за него. Следователно този сътрудник е отговорен за обработката на запитването. Отговорниците се използват, за да се обърнем към съответния сътрудник при автоматизации, справки и други. Също така е по-лесно да се намери информация като се филтрират разговорите по отговорника им. Вижте само запитванията, възложени на този сътрудник.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава терминът отговорник за запитване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Терминът отговорник означава човек, на когото е възложено нещо по договор. В LiveAgent, това е сътрудникът, на когото е възложено конкретно клиентско запитване. Това също така прави отговорностите за автоматизацията и отчетите ясни и услеснява намирането на конкретен човек чрез филтриране.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво може да прави отговорникът за запитването?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Отговорникът е напълно отговорен за запитването, което му е възложено, така че може да се свързва с клиента, както и да създава отчети и да действа в рамките на запитването, за което е отговорен.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да видя списък с всички отговорници за запитвания в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Администраторът и собственикът имат достъп до списък с всички възложения в LiveAgent. Благодарение на това могат да филтрират по конкретен отговорник и да получат подробна информация за запитванията, които обработват.” } }] }

FAQ

Какво означава терминът отговорник за запитване?

Терминът отговорник означава човек, на когото е възложено нещо по договор. В LiveAgent, това е сътрудникът, на когото е възложено конкретно клиентско запитване. Това също така прави отговорностите за автоматизацията и отчетите ясни и услеснява намирането на конкретен човек чрез филтриране.

Какво може да прави отговорникът за запитването?

Отговорникът е напълно отговорен за запитването, което му е възложено, така че може да се свързва с клиента, както и да създава отчети и да действа в рамките на запитването, за което е отговорен.

Как да видя списък с всички отговорници за запитвания в LiveAgent?

Администраторът и собственикът имат достъп до списък с всички възложения в LiveAgent. Благодарение на това могат да филтрират по конкретен отговорник и да получат подробна информация за запитванията, които обработват.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо