Какво е отговорник за запитване?
Когато възлагате запитване на сътрудник обслужване на клиенти, този сътрудник е отговорен за него. Следователно този сътрудник е отговорен за обработката на запитването. Отговорниците се използват, за да се обърнем към съответния сътрудник при автоматизации, справки и други. Също така е по-лесно да се намери информация като се филтрират разговорите по отговорника им. Вижте само запитванията, възложени на този сътрудник.
Expert note
Отговорникът за запитвания е отговорен за обработката на възложените запитвания на клиенти и осигурява качествено обслужване.

Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.