Отговорник за запитване

Какво е отговорник за запитване?

Когато възлагате запитване на сътрудник обслужване на клиенти, този сътрудник е отговорен за него. Следователно този сътрудник е отговорен за обработката на запитването. Отговорниците се използват, за да се обърнем към съответния сътрудник при автоматизации, справки и други. Също така е по-лесно да се намери информация като се филтрират разговорите по отговорника им. Вижте само запитванията, възложени на този сътрудник.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо