Отговор

Какво е отговор?

Отговарянето на имейлите е важна част от работата на всяка една компания. Отговорите се използват за обратна връзка с хората, които са се свързали с вас. Бъдете във връзка с клиентите си и се опитвайте да поддържате времето за отговори колкото е възможно по-кратко.

Frequently asked questions

Какво е отговор?

Отговорът е съобщение, изпращано до хората, свързали се с компанията. Важно е съобщенията да бъдат полезни за получателите и времето за отговор да бъде възможно най-кратко.

 

Какви са най-честите видове отговори?

Най-честите видове отговори са: решаване на проблем, търсене на допълнителна информация, отговор на клиент, който не е доволен с продукта или услугата, съобщение, че се нуждаете от повече време за решаване на проблема и клиентите не са доволни от обслужването на клиенти. Отговорите могат да имат връзка със запитването или да бъдат информативни.

 

По какви канали можете да изпращате отговори чрез LiveAgent?

В LiveAgent можете да изпращате отговори чрез каналите като имейл, чат на живо или социалните медии. Всичко зависи от това какви канали за връзка използва компанията ви.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Отговорът е съобщение, изпратено до клиентите, свързани с компанията. Трябва да бъде полезен и предоставен възможно най-бързо и ефективно.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.

Личните бележки са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита от трети страни. Можете да създадете лична бележка за изпращане на съобщение до определена аудитория.

Лични бележки

Бизнесът може да гарантира ефективна комуникация и бързо решаване на проблемите на клиентите с помощта на софтуер за управление на тикети, като LiveAgent. Личните бележки са чудесен начин за споделяне на информация, която остава скрита за трети страни и може да бъде използвана за подобряване на обслужването на клиентите. В системата на LiveAgent има възможност за използване на лични бележки, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.

Какво е взаимодействие с клиента? Взаимодействието между компанията и клиента започва, когато той изпрати тикет. Вижте повече.

Взаимодействия с клиента

LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който предлага база знания и макроси за отговори на клиентски запитвания. Прогнозните оценки за удовлетвореността помагат на компаниите да предвидят реакцията на клиентите, а макросите и готовите съобщения на LiveAgent осигуряват бързи отговори на общи запитвания. Онлайн обслужването на клиенти включва чат на живо и социални медии. Развиването на база от знания е от съществено значение за успешен бизнес, а софтуерът за управление на услуги помага за анализ и управление на поръчки, като оптимизира технологията на компанията и намалява разходите.

За по-добро удобство и по-лесно управление можете да използвате функцията за сплит тикет. Сплит тикетът на практика ще намали тикетът наполовина.

Сплит тикет

Сплит тикет функцията в LiveAgent може да бъде използвана при получаване на тикет с две различни въпроса. Чрез щракване на "Разделяне" и избор на опцията "Автоматично разделяне", тикетът ще бъде разделен на две, което ще улесни комуникацията и повиши ефективността на обработване на въпросите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо