Тествай безплатно

Отговор

Какво е отговор?

Отговарянето на имейлите е важна част от работата на всяка една компания. Отговорите се използват за обратна връзка с хората, които са се свързали с вас. Бъдете във връзка с клиентите си и се опитвайте да поддържате времето за отговори колкото е възможно по-кратко.

Frequently asked questions

Какво е отговор?

Отговорът е съобщение, изпращано до хората, свързали се с компанията. Важно е съобщенията да бъдат полезни за получателите и времето за отговор да бъде възможно най-кратко.

 

Какви са най-честите видове отговори?

Най-честите видове отговори са: решаване на проблем, търсене на допълнителна информация, отговор на клиент, който не е доволен с продукта или услугата, съобщение, че се нуждаете от повече време за решаване на проблема и клиентите не са доволни от обслужването на клиенти. Отговорите могат да имат връзка със запитването или да бъдат информативни.

 

По какви канали можете да изпращате отговори чрез LiveAgent?

В LiveAgent можете да изпращате отговори чрез каналите като имейл, чат на живо или социалните медии. Всичко зависи от това какви канали за връзка използва компанията ви.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо