Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

От уста на уста

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Какво означава от уста на уста?

От уста на уста е начин за комуникация чрез говорене. С други думи, прехвърляне на информация от един човек на друг.

Пример: Потребителят на продукт / услуга говори за продукта на някой от приятелския си кръг. Ако потребителят има лош клиентски опит , той може да бъде предаден на хората, с които той се среща. В резултат на това те най-вероятно ще изберат да не купуват продукти от тази компания.

Колко е важен е принципът от “От уста на уста”?

Целта е да се спечели доверието и лоялността на клиентите. Тъй като живеем в свят, в който всеки се опитва да ни продаде нещо, да спечелим доверие може да бъде трудно. Хората търсят отзиви или препоръки. По този начин наличието на качествено клиентско изживяване насърчава клиентите да говорят за Вашите продукти. Това създава лоялни клиенти, което в крайна сметка увеличава продажбите и удовлетвореността.

От уста на уста е наистина евтина и ценна маркетингова стратегия за всяка марка. Акцентът трябва да бъде върху изграждането на трайни взаимоотношения и създаването на общност. Това е важна и полезна дългосрочна стратегия.

HКак работи принципът “От уста на уста”?

Първо, клиентите получават препоръки традиционно от уста на уста. Например от приятел или член на семейството.

Вторият вариант е хората да намерят препоръки чрез социалните мрежи. В наши дни проучването онлайн е по-предпочитан начин да решите дали искате да закупите продукт / услуга. Това се нарича маркетингова стратегия “от уста на уста”” (WOMM).

Пример: Бен и Сара се интересуват от наемането на фирма за почистване на дома си. И двамата започват да проучват фирми за почистване в града. Бен намира няколко фирми за почистване онлайн въз основа на страхотни отзиви от Trustpilot и те решават да се свържат с някой от тях. След като имат страхотно преживяване, те го споделят с други хора от близкия им кръг. Ето как принципът „От уста на уста“ работи чрез рецензии.

Какво е маркетингова стратегия “От уста на уста”(WOMM)?

Накратко, маркетинговата стратегия е същата като принципа “от уста на уста”. Основната разлика е, че стратегията се предоставя и управлява от компания / марка. Докато в класическия смисъл явлението се появява от само себе си. Основната цел на маркетинга “от уста на уста” е да разшири аудиторията при популяризиране на продукти или услуги.

Какви са ползите от маркетингова стратегия “От уста на уста”?

  • Доверие от клиентите
  • Създавате общност около Вашия бранд
  • Дългосрочни връзки с клиентите (лоялни клиенти)
  • По-малко средства за маркетинг
  • По-добра възвращаемост
  • Ангажираност от страна клиентите

Как да изградите маркетингова стратегия “От уста на уста”?

  • Осигурете отлично обслужване на клиентите си 
  • Вдъхновете клиентите да споменават Вашата марка
  • Насърчавайте писането на отзиви / препоръки за Вашите услуги / продукти
  • Мотивирайте със специални отстъпки / продукти
  • Обърнете се към влиятелни инфлуенсъри

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Learn more
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какво е маркетинг от уста на уста?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Това е форма на маркетинг, която включва „нашепване“ на потребителите за даден продукт или марка. Целта му е да предизвика дискусия по дадена тема по етичен и ненатрапчив начин. Крайният ефект трябва да бъде дискусиите за марката или продукта да доведат до увеличаване на разпознаваемостта или покупката им. Подобен маркетинг не кара клиентите да се чувстват принудени и атакувани от марката.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как да генерирате отзиви „от уста на уста“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Маркетингът „от уста на уста“ може да се генерира по няколко начина. Най-добрият ресурс за позитивни отзиви са разбира се, Вашите клиенти. Какво да направя, за да накарам клиентите да препоръчват от уста на уста? Приканете ги да изпробват новия Ви продукт и след това да разкажат за него; накарайте ги да почувстват, че техните мнения имат значение и ги мотивирайте с напр. специални промоции; Създайте пространство за дискусии – това може да бъде форум, група във Facebook или просто възможност за добавяне на коментари в публикации или записи в уебсайтове и портали; Поддържайте постоянна връзка с клиентите си; Наемете човек, който ще провежда маркетингови дейности ” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: „Защо маркетингът „От уста на уста“ е ефективен?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Маркетингът „от уста на уста“ е много ефективен, защото Интернет предоставя много възможности това да бъде факт. Това позволява да се предава информация и да се създадат социални взаимоотношения. Маркетингът от уста на уста трябва да започне с предизвикване на дискусия по дадена тема. Само в хода на дискусията трябва да споменем внимателно марката или продукта, който искаме да рекламираме. На първо място, запомнете, че трябва да сте естествени и ненатрапчиви.” } }] }

FAQ

Какво е маркетинг от уста на уста?

Това е форма на маркетинг, която включва „нашепване“ на потребителите за даден продукт или марка. Целта му е да предизвика дискусия по дадена тема по етичен и ненатрапчив начин. Крайният ефект трябва да бъде дискусиите за марката или продукта да доведат до увеличаване на разпознаваемостта или покупката им. Подобен маркетинг не кара клиентите да се чувстват принудени и атакувани от марката.

Как да генерирате отзиви „от уста на уста“?

Маркетингът „от уста на уста“ може да се генерира по няколко начина. Най-добрият ресурс за позитивни отзиви са разбира се, Вашите клиенти. Какво да направя, за да накарам клиентите да препоръчват от уста на уста? Приканете ги да изпробват новия Ви продукт и след това да разкажат за него; накарайте ги да почувстват, че техните мнения имат значение и ги мотивирайте с напр. специални промоции; Създайте пространство за дискусии – това може да бъде форум, група във Facebook или просто възможност за добавяне на коментари в публикации или записи в уебсайтове и портали; Поддържайте постоянна връзка с клиентите си; Наемете човек, който ще провежда маркетингови дейности

Защо маркетингът „От уста на уста“ е ефективен ?

Маркетингът „от уста на уста“ е много ефективен, защото Интернет предоставя много възможности това да бъде факт. Това позволява да се предава информация и да се създадат социални взаимоотношения. Маркетингът от уста на уста трябва да започне с предизвикване на дискусия по дадена тема. Само в хода на дискусията трябва да споменем внимателно марката или продукта, който искаме да рекламираме. На първо място, запомнете, че трябва да сте естествени и ненатрапчиви.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо