Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Опит в клиентското обслужване

Какво е опит в клиентското обслужване?

Опитът в клиентското обслужване в в резултат на взаимодействието в клиентското обслужване между компанията и нейните клиенти, когато клиентските представители се опитват да решат клиентски проблеми. Отличното клиентско обслужване е най- добрият маркетинг за всяка компания. Щастливите компании винаги споделят техния личен клиентски опит с другите хора. Опитът може да бъде споделен също така в Интернет като страхотна история за обслужване на клиент.

Компанията може да засегне множество опити в клиентското обслужване, като подобри клиентското обслужване, да изгради силни връзки и да оцени клиентския бизнес.

Често задавани въпроси

Как да определим опита в клиентското обслужване?

Опитът в в клиентското обслужване е клиентското обслужване с марката. Опитът може да включва области като уебсайт дизайн, леснотата да се преминава през пътеката на покупките, процесът на доставка или просто клиентското обслужване. В този конкретен смисъл, основното е мнението на клиента за обслужването, което са получили от компанията.

Кои са принципите на опита в клиентското обслужване?

Основният принцип на клиентското обслужване е клиентският фокус. Неговият проблем следва да е най- важният за екипа за клиентско обслужване, което е натоварено с бързото решаване на трудности. В прилагането на основната мисъл, от полза са другите принципи, като: отношението към всеки клиент като отделна единица, използването на любезен, ясен език за комуникация, предлагането на клиента на различни възможности за лесен контакт, както и възможно най- бързия отговор.

Как да подобрим опита в клиентското обслужване?

За да разработите клиентско обслужване, трябва да обърнете внимание върху няколко правила. Първо, трябва да създадете визия, как искате да изглежда нашето клиентско обслужване. За да постигнете това, трябва да разберем клиента, да изградим емоционална връзка с него и да съберем обратна връзка от двете страни- клиента и служителя. В клиентското обслужване, трябва също така да обърнете внимание върху развитието на Вашите служители, както и автоматизацията на техните задачи, благодарение на което ще сте в състояние да се фокусирате върху задачите, които са наистина важни.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо