Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Опашка

Какво е опашка?

Опашката е списък със съобщенията, получавани от екипа ви за обслужване. Клиентът може да се свърже с вас по Facebook, Twitter, имейл и т.н. относно проблемите си. Съобщенията се показват под формата на опашка. Екипът за поддръжка на компанията прекарва повече време в опашката, за да обслужи по-добре клиентите, решавайки проблемите, с които се сблъскват.

Възможно е опашката да бъде филтрирана по определени служители. Например някой от служителите може да има по-добри познания за даден продукт, затова на него ще му бъдат възлагани за решаване проблемите, с които се справя по-добре от другите. По този начин се увеличава и нивото на клиентска удовлетвореност.

Често задавани въпроси

Какво е опашка?

Опашката е списък със съобщенията изпращани от клиентите до екипа за клиентска поддръжка. Това позволява съобщенията да бъдат подреждани и обработвани по определен ред. Възможно е опашката да бъде филтрирана за определени служители, например ако даден служител притежава умения в дадена област. Това оказва положително въздействие върху увеличаването на удовлетвореността на клиентите.

 

По какъв начин можете да използвате опашката за подобряване на обслужването на клиенти?

Управлението на опашката подобрява качеството на очакванията на клиентите. Контролирането се благоприятства от поддържане на потребителя активен докато чака. Това може да бъде направено благодарение на милтумедийните продукти, ангажиращи клиента. Освен това е важно да информирате клиента за времето на изчакване и къде да изчака. Важно е времето за изчакване да не бъде прекалено дълго, за да се избегне появата на разочарование у клиента.

 

Как можете да проверявате опашката в LiveAgent?

В панела на LiveAgent вие имате достъп до броя клиенти чакащи за връзка на живо или за последващо обаждане. Тази информация се показва в горния десен ъгъл на панела. Ако всички служители са заети, клиентите трябва да изчакат докато някой се освободи, за да се свърже с тях.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо