Какво е ограничен център за помощ на клиенти?
Ограниченият център за помощ изисква от клиентите да влязат в системата, за да могат да изпращат или да отговарят на тикети. Ограничавайки центъра си за помощ, можете да избегнете спам съобщенията и дублираните тикети и да увеличите производителността и ефикасността. От друга страна неограничаването на центъра ви за помощ ще ви помогне да запазите близостта и откритостта ви в отношенията с клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво е ограничен център за помощ?
Ограниченият център за помощ изисква от клиентите да влязат в системата, за да могат да изпращат или да отговарят на тикети. Това ви позволява да избегнете спам съобщенията и изпращането на дублиращи се известия. Това повишава ефективността и ефикасността на работата.
Какви са видовете ограничен център за помощ?
Ограниченият център за помощ може да ограничава каналите за връзка на клиента. Освен това може да ограничава броя на подадените тикети от един човек.
Предлага ли LiveAgent функция за ограничаване на центъра за помощ на клиенти?
LiveAgent предлага функция за ограничаване на центъра за помощ. Това има своите предимства, тъй като ви позволява да избегнете спам съобщенията и дублирането на запитванията, но за съжаление увеличава дистанцията между клиентите и бранда.
Списък със задачи за създаване на кол център
Кол центърът е важна част от бизнеса. Настройте ясни цели преди стартиране и прогнозирайте броя обаждания, за да оптимизирате комуникацията с клиентите.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Усъвършенстването на комуникационните умения, езиковото обучение и обучението по телефонен етикет може да подобри ясната комуникация. Важно е да сравним качеството на клиентското обслужване с поставените цели и да използваме инструменти като Asana, Trello, Google Sheets и Tableau, за да следим напредъка и да представим данните визуално. Оценката на съответствието към стандартите ISO 27001, NIST 800-53 и COBIT може да улесни процеса на одит и защитаване на бизнеса.