Какво е ограничен център за помощ на клиенти?
Ограниченият център за помощ изисква от клиентите да влязат в системата, за да могат да изпращат или да отговарят на тикети. Ограничавайки центъра си за помощ, можете да избегнете спам съобщенията и дублираните тикети и да увеличите производителността и ефикасността. От друга страна неограничаването на центъра ви за помощ ще ви помогне да запазите близостта и откритостта ви в отношенията с клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво е ограничен център за помощ?
Ограниченият център за помощ изисква от клиентите да влязат в системата, за да могат да изпращат или да отговарят на тикети. Това ви позволява да избегнете спам съобщенията и изпращането на дублиращи се известия. Това повишава ефективността и ефикасността на работата.
Какви са видовете ограничен център за помощ?
Ограниченият център за помощ може да ограничава каналите за връзка на клиента. Освен това може да ограничава броя на подадените тикети от един човек.
Предлага ли LiveAgent функция за ограничаване на центъра за помощ на клиенти?
LiveAgent предлага функция за ограничаване на центъра за помощ. Това има своите предимства, тъй като ви позволява да избегнете спам съобщенията и дублирането на запитванията, но за съжаление увеличава дистанцията между клиентите и бранда.
Expert note
Ограниченият център за помощ е ефективен начин за избягване на спам и дублирани тикети, като по този начин се гарантира по-висока производителност и ефективност в клиентското обслужване.

Входящи срещу изходящи кол център
LiveAgent е стойностна алтернатива за управление на клиентските отношения и реферален маркетинг в B2B индустрията.
LiveAgent е софтуер за поддръжка и комуникация на клиенти, предлагащ функционалности като жив чат и реферален маркетинг. Тикет системата обработва запитванията на клиентите, а онлайн поддръжката осигурява 24/7 клиентско обслужване. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги.