Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?
Щастливи ли са вашите клиенти? Доволни ли са от вашата услуга и продукт? Можете да го измерите с оценкана клиентските усилия – CES. Това е показател, който показва как вашите клиенти се чувстват относно усилията, които трябва да положат, за да взаимодействат с екипа ви за поддръжка на клиенти и да получат решение на проблема си.
Изберете подходящ въпрос и попитайте клиентите си. След това изчислете процента на оценка клиентските усилия въз основа на отговорите на клиентите. Има много начини за измерването му, напр. чрез имейли или въпросници.
Frequently asked questions
Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?
Оценката на клиентските усилия (CES) е показател, който показва как клиентите на вашата компания се чувстват относно усилията, които трябва да положат при взаимодействието с вашия екип за обслужване на клиенти и намирането на решение на техния проблем. Благодарение на това можете да тествате ефективността на вашето обслужване на клиенти.
Как да изчислим оценката на клиентските усилия (CES)?
За да изчислите оценката на клиентските усилия (CES), изберете подходящия въпрос и го отправете към вашите клиенти. Това може да се направи напр. въз основа на въпросник. Най-лесният начин е, когато клиентите отговарят по скала от 1 до 10. След това разделяте сумата от отговорите им на броя анкетирани клиенти и получавате това съотношение.
Как да подобря оценката на клиентските усилия (CES)?
За да подобрите оценката на усилията на клиентите си (CES), съберете клиентите си в специално онлайн пространство. Благодарение на него те ще могат лесно да се свързват с обслужване на клиенти, както и с други клиенти и експерти. Втората идея е да създадете информационна база, която да ви помогне да решите проблемите на клиентите бързо и лесно. Третият (и най-важният) начин е ефективното обслужване на клиентите, което е възможно благодарение на подходящия софтуер.
Expert note
<p>Оценката на клиентските усилия (CES) е показател, който показва усилията на клиентите при решаване на проблема. Измерва се на скала от 1 до 10</p>

Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Клиентското удовлетворение е свързано с продуктите/услугите на компанията и се постига чрез обратна връзка и обучение на екипа за клиентски успех.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване помага за наблюдение и подобряване на качеството на услугите. Оптимизирайте маркетинга и задържете клиентите си.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Реферален маркетинг, онлайн чат и клиентска сегментация подобряват клиентското обслужване. Прогнозни оценки за удовлетвореност помагат за по-добра работа.