Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Оценка на клиентските усилия (CES)

Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?

Щастливи ли са вашите клиенти? Доволни ли са от вашата услуга и продукт? Можете да го измерите с оценкана клиентските усилия – CES. Това е показател, който показва как вашите клиенти се чувстват относно усилията, които трябва да положат, за да взаимодействат с екипа ви за поддръжка на клиенти и да получат решение на проблема си.

Изберете подходящ въпрос и попитайте клиентите си. След това изчислете процента на оценка клиентските усилия въз основа на отговорите на клиентите. Има много начини за измерването му, напр. чрез имейли или въпросници.

Често задавани въпроси

Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?

Оценката на клиентските усилия (CES) е показател, който показва как клиентите на вашата компания се чувстват относно усилията, които трябва да положат при взаимодействието с вашия екип за обслужване на клиенти и намирането на решение на техния проблем. Благодарение на това можете да тествате ефективността на вашето обслужване на клиенти.

Как да изчислим оценката на клиентските усилия (CES)?

За да изчислите оценката на клиентските усилия (CES), изберете подходящия въпрос и го отправете към вашите клиенти. Това може да се направи напр. въз основа на въпросник. Най-лесният начин е, когато клиентите отговарят по скала от 1 до 10. След това разделяте сумата от отговорите им на броя анкетирани клиенти и получавате това съотношение.

Как да подобря оценката на клиентските усилия (CES)?

За да подобрите оценката на усилията на клиентите си (CES), съберете клиентите си в специално онлайн пространство. Благодарение на него те ще могат лесно да се свързват с обслужване на клиенти, както и с други клиенти и експерти. Втората идея е да създадете информационна база, която да ви помогне да решите проблемите на клиентите бързо и лесно. Третият (и най-важният) начин е ефективното обслужване на клиентите, което е възможно благодарение на подходящия софтуер.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо