Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Обучение

Какво представлява обучението?

Обучението е процесът, чрез който подготвяте служителите си, за да могат да обслужват качествено клиентите ви.

В процеса на обучение служителите се учат как да разговарят правилно с клиентите, как да се справят с проблемите, с които се сблъскват те и как да им предоставят правилно информация за продуктите, предлагани от вашата компания. Обучението никога не трябва да спира, тъй като служителите започвайки работа, решават различни проблеми и се учат по този начин. С решаването на всеки един нов проблем, служителят придобива нови знания и умения. Семинарите са чудесен начин за обучение на вашия персонал и за следене на нивото на придобитите професионални качества и умения.

Често задавани въпроси

Какво представлява обучението?

Обучението е процес, чрез който подготвяте служителите си да изпълняват задълженията си като част от екипа за обслужване на клиенти. То е чудесен начин за придобиване на нови умения, за развиване на екипа ви и най-вече за подготовка на служителите ви за перфектно изпълнение на поставените им задачи. 

 

Защо обучението е важно за екипа ви за обслужване на клиенти?

Обучението е важно, за да могат служителите да изпълняват задачите си на необходимото ниво. То е възможност за развитие на служителите и качествата им. 

 

На какво най-често биват обучавани служителите от екипа за обслужване на клиенти?

Най-често служителите от екипа за обслужване на клиенти се обучават по следните направления: познаване на продукта, курсове по комуникативни умения, език на общуване, политика на общуване, курсове по взаимодействие с клиенти, включително връзки с клиента, решаване на конфликти и контролиране на стреса. 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо