Обслужване на клиенти чрез имейл
Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Не е необходимо да присъстват и двете страни, за да започне комуникация. Съобщенията пристигат почти моментално до получателя.
Чрез пощата за обслужване, специалистите се опитват да отстранят всички проблеми на на клиенти, свързани с продукт или услуга. Освен това имейлът е важен бизнес инструмент. Той трябва да бъде написан с лично отношение към всеки отговор.
Frequently asked questions
Какво е имейл за обслужване на клиенти?
Обслужването на клиенти чрез имейли е начин на писмена комуникация. Тяхната цел е да разрешат конкретен проблем на клиента. Важно е имейл адресът за обслужване на клиенти да бъде лесно достъпен за всеки клиент и отговорът да бъде получен в рамките на максимум 24 часа.
Можете ли да изпратите имейл, използвайки LiveAgent?
LiveAgent, разбира се, предлага възможност за изпращане на имейли. Това е една от основните форми на комуникация между клиента и екипа Ви. Уверете се, че Вашето обслужване чрез този канал е възможно най-ефективно и изпращайте важни съобщения, отнасящи се до конкретния проблем.
Къде да открия темплейти на имейл за обслужване на клиенти в LiveAgent?
В LiveAgent ще откриете готови имейл темплейти в секция "Конфигурация". След това трябва да изберете ‘E-mail’ . Тук ще откриете наличните темплейти, като изберете "Темплейти".
Expert note
Имейлът е един от начините за обслужване на клиенти, който не изисква присъствието на клиента. Това удобство може да бъде улеснено с ефективното обслужване на клиенти чрез имейл.

Текстът предлага шаблони за имейли, предназначени за дайджести в бизнеса. Подчертава се важността на визуализацията на данните в картина, която изразява хиляди думи. Имейлите се разделят на категории според типа на обобщението, което съдържат - бизнес резултати, фирмена актуализация, обобщение на дейностите и сравнение спрямо другите. Не се споменава определено, колко често трябва да се изпращат дайджестите.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Amazon
Amazon е американска компания, която се занимава с електронна търговия, облачени изчисления, цифров стрийминг и изкуствен интелект. Клиентите могат да получат помощ от екип за обслужване на клиенти чрез имейл, чат, кол център, социални мрежи и форум. Можете да се свържете с Amazon като им изпратите имейл, като започнете чат с техен сътрудник в реално време на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.
Контакти в Бюрото за помощ на Jobvite
Jobvite е инструмент за придобиване на таланти, който използва маркетинг подход. Предлага различни канали за поддръжка, включително имейл, кол център и социални медии. Възможно е и самообслужване чрез база от знания.
Контакти на бюрото за помощ-на-here
Here е компания, базирана в Холандия, която предоставя данни за картографиране и местоположение на физически лица и компании. Отговарят на въпроси за поддръжка чрез чат на живо и социални медии, но не предлагат поддръжка по телефон или имейл.