Тествай безплатно

Обслужване на клиенти чрез имейл

Обслужване на клиенти чрез имейл

Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Не е необходимо да присъстват и двете страни, за да започне комуникация. Съобщенията пристигат почти моментално до получателя.

Чрез пощата за обслужване, специалистите се опитват да отстранят всички проблеми на на клиенти, свързани с продукт или услуга. Освен това имейлът е важен бизнес инструмент. Той трябва да бъде написан с лично отношение към всеки отговор.

Frequently asked questions

Какво е имейл за обслужване на клиенти?

Обслужването на клиенти чрез имейли е начин на писмена комуникация. Тяхната цел е да разрешат конкретен проблем на клиента. Важно е имейл адресът за обслужване на клиенти да бъде лесно достъпен за всеки клиент и отговорът да бъде получен в рамките на максимум 24 часа.

Можете ли да изпратите имейл, използвайки LiveAgent?

LiveAgent, разбира се, предлага възможност за изпращане на имейли. Това е една от основните форми на комуникация между клиента и екипа Ви. Уверете се, че Вашето обслужване чрез този канал е възможно най-ефективно и изпращайте важни съобщения, отнасящи се до конкретния проблем.

Къде да открия темплейти на имейл за обслужване на клиенти в LiveAgent?

В LiveAgent ще откриете готови имейл темплейти в секция "Конфигурация". След това трябва да изберете ‘E-mail’ . Тук ще откриете наличните темплейти, като изберете "Темплейти".

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо