Обслужване на клиенти чрез имейл
Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Не е необходимо да присъстват и двете страни, за да започне комуникация. Съобщенията пристигат почти моментално до получателя.
Чрез пощата за обслужване, специалистите се опитват да отстранят всички проблеми на на клиенти, свързани с продукт или услуга. Освен това имейлът е важен бизнес инструмент. Той трябва да бъде написан с лично отношение към всеки отговор.
Frequently asked questions
Какво е имейл за обслужване на клиенти?
Обслужването на клиенти чрез имейли е начин на писмена комуникация. Тяхната цел е да разрешат конкретен проблем на клиента. Важно е имейл адресът за обслужване на клиенти да бъде лесно достъпен за всеки клиент и отговорът да бъде получен в рамките на максимум 24 часа.
Можете ли да изпратите имейл, използвайки LiveAgent?
LiveAgent, разбира се, предлага възможност за изпращане на имейли. Това е една от основните форми на комуникация между клиента и екипа Ви. Уверете се, че Вашето обслужване чрез този канал е възможно най-ефективно и изпращайте важни съобщения, отнасящи се до конкретния проблем.
Къде да открия темплейти на имейл за обслужване на клиенти в LiveAgent?
В LiveAgent ще откриете готови имейл темплейти в секция "Конфигурация". След това трябва да изберете ‘E-mail’ . Тук ще откриете наличните темплейти, като изберете "Темплейти".
Expert note
<p>Имейлът е един от начините за обслужване на клиенти, който не изисква присъствието на клиента. Това удобство може да бъде улеснено с ефективното обслужване на клиенти чрез имейл.</p>

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.