Обслужване на клиенти чрез имейл
Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Не е необходимо да присъстват и двете страни, за да започне комуникация. Съобщенията пристигат почти моментално до получателя.
Чрез пощата за обслужване, специалистите се опитват да отстранят всички проблеми на на клиенти, свързани с продукт или услуга. Освен това имейлът е важен бизнес инструмент. Той трябва да бъде написан с лично отношение към всеки отговор.
Frequently Asked Questions
Какво е имейл за обслужване на клиенти?
Обслужването на клиенти чрез имейли е начин на писмена комуникация. Тяхната цел е да разрешат конкретен проблем на клиента. Важно е имейл адресът за обслужване на клиенти да бъде лесно достъпен за всеки клиент и отговорът да бъде получен в рамките на максимум 24 часа.
Можете ли да изпратите имейл, използвайки LiveAgent?
LiveAgent, разбира се, предлага възможност за изпращане на имейли. Това е една от основните форми на комуникация между клиента и екипа Ви. Уверете се, че Вашето обслужване чрез този канал е възможно най-ефективно и изпращайте важни съобщения, отнасящи се до конкретния проблем.
Къде да открия темплейти на имейл за обслужване на клиенти в LiveAgent?
В LiveAgent ще откриете готови имейл темплейти в секция "Конфигурация". След това трябва да изберете ‘E-mail’ . Тук ще откриете наличните темплейти, като изберете "Темплейти".
Expert’s note
Имейлът е един от начините за обслужване на клиенти, който не изисква присъствието на клиента. Това удобство може да бъде улеснено с ефективното обслужване на клиенти чрез имейл.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.