Какво е обслужване с множество канали?
Дайте на Вашите клиенти широк спектър от опции, които да достигнат до Вас, като интегрирате редица различни комуникационни канали.
Можете да избирате от голямо разнообразие от платформи за социални медии като Facebook или Twitter за да достигнете до по- голяма публика и да привлечете нови потенциални клиенти.
По същия начин, опитайте се да разширите Вашия бизнес на повече видове устройства и станете лесно достижими навсякъде и по всяко време.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за обслужване с множество канали?
Обслужването с множество канали означава клиентско обслужване през множество канали, проведено през повече от два различни канала. Това се отнася до ситуации, когато компанията предлага обслужване през множество канали и клиентите могат да изберат най- подходящия. По този начин компаниите могат да поддържат клиентите на предпочитания от тях канал.
Кои принципите за обслужване с множество канали?
Има няколко правила за работата през множество канали. Първата е разбирането на целевата публика. Благодарение на това , знаете къде са повечето представители на Вашите възможни клиенти и с кого желаят най- вече да се свържат. Другото е планирането на услуга, не канали. Важното е в главата си да имате цел, а не само път. Друго правило, че рядко даден клиент отива от точка А към точка Б. Трябва да вземете под внимание, че той често се отклонява от избрания път. Друго правило е, че клиентското преживяване не познава граници, следователно езика на комуникацията на цялата марка и служителите за марката трябва да е последователен. Накрая, важното е да се опитват различни решения.
Можете ли да предоставите обслужване с множество канали, като използвате LiveAgent?
С LiveAgent можете да предоставяте обслужване с множество канали. LiveAgent е хелп деск с множество канали. Интегрира имейл, чат на живо, телефон, Facebook и Twitter в едно приложение. Благодарение на това, Вашата марка на клиентското обслужване може да бъде извършена на множество канали и на високо ниво.
След като се запознаете с обслужването с множество канали, може да разгледате как поддръжката чрез чат може да подобри комуникацията с клиентите. Чатът е удобен и бърз начин за предоставяне на помощ на клиентите. Ако искате да научите повече за различните канали за поддръжка, това е страхотна възможност да разберете как тези канали могат да допринесат за по-добро обслужване. Използването на разнообразни канали помага да достигнете до повече клиенти. Интересувате се от инструменти за обслужване на клиенти? Те могат значително да улеснят работата на екипа за поддръжка и да повишат ефективността. Накрая, не пропускайте да разгледате и как да повишите удовлетвореността на клиентите от обслужването. Удовлетворените клиенти са ключът към успешния бизнес.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.
Открийте как LiveAgent революционизира клиентското обслужване с многоканална поддръжка по имейл, чат на живо, телефон и социални мрежи като Facebook и Twitter. Лесна интеграция и интуитивно управление на оплаквания, VoIP и база данни на клиенти. Регистрирайте се безплатно и усетете разликата във вашето обслужване!
Безупречно обслужване на клиенти
Открийте как безупречното обслужване на клиенти с LiveAgent може да повиши удовлетвореността и печалбите на вашия бизнес. Нашият софтуер за поддръжка предлага бързи и ефективни решения чрез различни комуникационни канали. Регистрирайте се безплатно и издигнете обслужването си на ново ниво!




