Какво е навременно решаване?
Навременното решаване означава, че даден титкет е бил решен в рамките на времето определено от SLA. Решаването на тикетите навреме е важно, за да се грижите за удовлетвореността на клиентите си. Всички служители трябва да се опитват да решават тикетите си възможно най-бързо.
Противоположното на решения навреме тикет е просроченият тикет. Това означава, че не е бил решен в рамките на времето определено според SLA. Просрочените тикети могат да имат отрицателно въздействие върху компанията ви и трябва да бъдат избягвани.
Frequently asked questions
Какво означава навременно решаване?
Навременното решаване, познато и като средно време за решаване или време за решаване, е средното време необходимо на екипа за обслужване за клиенти за решаване на даден случай след откриването му. Обикновено времето се измерва в работни часове, затова при изчисляването на времето за решаване не вземайте предвид часовете, когато екипът ви не е бил на работа.
Важно ли е навременното решаване?
Навременното решаване е директно свързано с удовлетвореността на клиентите, затова е толкова важен показател. Колкото по-бързо може да се справи екипът ви с проблемите на клиентите, толкова по-високо е нивото им на удовлетвореност. Ако решаването на даден случай се проточи във времето, клиентите се изнервят и разочароват.
Къде можете да проверите времето за решаване в LiveAgent?
Можете да проверявате времето за решаване в отчетите на LiveAgent. Струва си да следите този показател и да го държите на възможно най-доброто ниво.