Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Натрупване на тикети

Какво представлява натрупването на тикети?

Натрупването на тикети е фраза, която мениджърите на екипите за обслужване на клиенти използват за обозначаване на необработените тикети за определен период от време. Тикетите могат да останат необработени поради редица причини – голям брой постъпващи тикети, ниска ефективност на сътрудниците или просто неочакван рязък скок на входящите запитвания.

Изключително важно е да се следи натрупването на тикети, за да се прецени дали е необходимо да бъдат наемани допълнително служители или дали настоящите сътрудници от отдела за клиентска поддръжка не се нуждаят от допълнително обучение. Този показател ви дава цялостна информация за работата на екипа ви за поддръжка и ви сигнализира, когато възникне необходимост от наемане на допълнително работна ръка.

Ако натрупването на тикети и съответно броят на необработените запитвания е висок, това може да породи недоволство в клиентите.

Натрупване на тикетиНатрупване на тикети

Често задавани въпроси

Какво означава натрупване на тикети?

Натрупването на тикети е термин, който се използва за обозначаване на останалите необработени запитвания от клиенти за определен период от време. Това може да се дължи на редица причини като ниска ефективност на работата на служителите, броя на тикетите и други. Натрупването на тикети е изключително ценен показател, който трябва да бъде следен, за да знаете колко оптимално е организиран процесът на клиентска поддръжка. Освен това помага и за преценяването на клиентската удовлетвореност.

 

Какви са рисковете от натрупването на тикети?

Рисковете, свързани с натрупването на тикети, са, на първо място, прекалено бавното обработване на входящите запитвания, което може да разочарова клиентите, както и ниската производителност на служителите, което може да бъде резултат не само от претоварване, но и от неправилно приоритизиране. Ако това е рядко наблюдавана ситуация, може да означава, че в определени периоди интересът на клиентите нараства, но ако се наблюдава редовно, може да окаже влияние върху клиентската удовлетвореност и репутацията на бранда.

 

Как да избегнете натрупването на тикети?

За да избегнете натрупването на тикети, можете да ги приоритизирате. Това със сигурност ще улесни работата ви и ще я направи по-ефективна. Сплотете работата на екипа си и си помагайте помежду си в обработването на тикетите. Поддържането на подходящ ритъм на работа също спомага ефективното обработване на тикетите.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо