Какво е Мултибранд?
Добавката Мултибранд Ви позволява да управлява повече от една марка по едно и също време. Всяка марка се характеризира от множество фактори, което определя нейната идентичност. Медиите за социална платформа, като facebook или twitter, Ви помагат също така да оформите Вашата марка.
Frequently Asked Questions
Какво означава Мултибранд?
Мултибранд е добавка към софтуера за клиентско обслужване, която Ви позволява да управлявате и да осъществявате клиентското обслужване с една система на няколко марки в рамките на дадена компания. Всяка марка е различна и има различни характеристики, като хелп деск, обслужване на имейл адреси, уиджети, плъгини и платформи за социални медии.
Кои са предимствата от употребата на Милтибранд?
Предимствата на Милтибранд включват възможността за добавянето на обслужване на имейлите на множество марки, възможността за създаване на помощни центрове, добавяне на уеб уиджети, конфигурация на телефонни номера и най- вече поддържа множество марки на едно място.
Възможно ли е да се използва характеристиката Мултибранд на LiveAgent?
На LiveAgent имате опцията да използвате характеристиката Мултибранд. Тя Ви позволява обслужването на множество канали и управлението на различни марки на едно място. Можете с лекота да конфигурирате всичко.
Expert’s note
Мултибранд е важна функционалност, която позволява управление на повече от една марка от едно място и осигурява персонализирано клиентско обслужване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.