Какво е мобилна помощ?
Ако клиентите имат проблеми или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване през различни канали. Ако се нуждаят от помощ за iOS или Android приложение, могат да използват мобилна помощ. Решават се най- често срещаните проблеми, запитвания и въпроси.

Frequently Asked Questions
Какво е определението за мобилна помощ?
Мобилната помощ е съдействие чрез мобилните канали. Ако клиентите имат проблем или въпрос относно функционирането на приложението, те може да се свържат с клиентското обслужване, като използват мобилно устройство. Мобилното обслужване е необходимо тъй като употребата на мобилни устройства с употребата на десктопа.
Трябва ли Вашият бизнес да предоставя мобилна помощ?
Вашата компания определено трябва да предоставя клиентско обслужване. Получателите използват все повече и повече мобилни устройства, така че е изключително важно да се предлага помощ чрез мобилни приложения, достъпни на мобилните устройства. Благодарение на това, разгръщате клиентското обслужване и го пренасяте на по- високо ниво, което увеличава клиентското удовлетворение и по този начин въздейства върху разговора.
Предоставя ли LiveAgent мобилна помощ?
LiveAgent предлага Android приложение, което Ви позволява да останете свързани с хора, които посещават Вашата уебстраница извън Вашия офис. Благодарение на това, имате възможността да се свържете с Вашите клиенти навсякъде и им се предлага постоянно обслужване.
Expert note
Мобилната помощ е изключително важна за бизнеса в днешно време, тъй като все повече клиенти ползват мобилни устройства. LiveAgent предлага Android приложение, което улеснява комуникацията с клиенти извън офиса.

This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.