Какво е мобилна помощ?
Ако клиентите имат проблеми или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване през различни канали. Ако се нуждаят от помощ за iOS или Android приложение, могат да използват мобилна помощ. Решават се най- често срещаните проблеми, запитвания и въпроси.

Frequently asked questions
Какво е определението за мобилна помощ?
Мобилната помощ е съдействие чрез мобилните канали. Ако клиентите имат проблем или въпрос относно функционирането на приложението, те може да се свържат с клиентското обслужване, като използват мобилно устройство. Мобилното обслужване е необходимо тъй като употребата на мобилни устройства с употребата на десктопа.
Трябва ли Вашият бизнес да предоставя мобилна помощ?
Вашата компания определено трябва да предоставя клиентско обслужване. Получателите използват все повече и повече мобилни устройства, така че е изключително важно да се предлага помощ чрез мобилни приложения, достъпни на мобилните устройства. Благодарение на това, разгръщате клиентското обслужване и го пренасяте на по- високо ниво, което увеличава клиентското удовлетворение и по този начин въздейства върху разговора.
Предоставя ли LiveAgent мобилна помощ?
LiveAgent предлага Android приложение, което Ви позволява да останете свързани с хора, които посещават Вашата уебстраница извън Вашия офис. Благодарение на това, имате възможността да се свържете с Вашите клиенти навсякъде и им се предлага постоянно обслужване.
- Сътрудник за онлайн чат [описание]
- Какво е Android Help Desk приложение? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Стойност [Explained]
- Какво са мобилните help desk приложения? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява iOS приложението? (+Безплатна версия) | LiveAgent
- Соло - LiveAgent
- Тур - LiveAgent
- Какво представляват софтфоните? (+Безплатен пробен период) | LiveAgent