Какво е мобилна помощ?
Ако клиентите имат проблеми или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване през различни канали. Ако се нуждаят от помощ за iOS или Android приложение, могат да използват мобилна помощ. Решават се най- често срещаните проблеми, запитвания и въпроси.

Frequently asked questions
Какво е определението за мобилна помощ?
Мобилната помощ е съдействие чрез мобилните канали. Ако клиентите имат проблем или въпрос относно функционирането на приложението, те може да се свържат с клиентското обслужване, като използват мобилно устройство. Мобилното обслужване е необходимо тъй като употребата на мобилни устройства с употребата на десктопа.
Трябва ли Вашият бизнес да предоставя мобилна помощ?
Вашата компания определено трябва да предоставя клиентско обслужване. Получателите използват все повече и повече мобилни устройства, така че е изключително важно да се предлага помощ чрез мобилни приложения, достъпни на мобилните устройства. Благодарение на това, разгръщате клиентското обслужване и го пренасяте на по- високо ниво, което увеличава клиентското удовлетворение и по този начин въздейства върху разговора.
Предоставя ли LiveAgent мобилна помощ?
LiveAgent предлага Android приложение, което Ви позволява да останете свързани с хора, които посещават Вашата уебстраница извън Вашия офис. Благодарение на това, имате възможността да се свържете с Вашите клиенти навсякъде и им се предлага постоянно обслужване.
Expert note
Мобилната помощ е изключително важна за бизнеса в днешно време, тъй като все повече клиенти ползват мобилни устройства. LiveAgent предлага Android приложение, което улеснява комуникацията с клиенти извън офиса.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent предлага софтуер за управление на тикети за обслужване на клиенти, с многоезична поддръжка и блог. Също така, предоставят безплатна 14-дневна пробна версия и имат различни функционалности като VoIP телефонни системи. Организацията помага за определяне на работни потоци и конфигуриране на достъпността до услугите. Връзка може да се установи чрез контакт форма, Messenger, Whatsapp или лайв чат.
IT тикетинг системата е част от хелп деск, която улеснява за Вас оказването на помощ на клиентите. Системата управлява всички тикети и помага на клиентското обслужване да бъде организирано и ефикасно. Маркирането на тикет като "изчакващ" помага на служителите да се справят с по-големи брой тикети. Не всички тикети трябва да бъдат маркирани като "изчакващи." Цялото подробно изложение за услугите на IT бюро може да бъде намерено в статията Klientsko Obslujvane Termini - Ai Ti Help Desk.
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти е специализирана част от организацията, която управлява контактите с клиентите чрез имейли, чат, обаждания и факс. Това е важна част от управлението на взаимоотношенията с клиентите и може да се сравни с кол центъра, но е по-специфичен. Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, който позволява компанията да подобри обслужването и да развива взаимоотношенията с клиентите.