Мобилна помощ

Какво е мобилна помощ?

Ако клиентите имат проблеми или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване през различни канали. Ако се нуждаят от помощ за iOS или Android приложение, могат да използват мобилна помощ. Решават се най- често срещаните проблеми, запитвания и въпроси.

Какво е мобилна помощ?

Frequently asked questions

Какво е определението за мобилна помощ?

Мобилната помощ е съдействие чрез мобилните канали. Ако клиентите имат проблем или въпрос относно функционирането на приложението, те може да се свържат с клиентското обслужване, като използват мобилно устройство. Мобилното обслужване е необходимо тъй като употребата на мобилни устройства с употребата на десктопа.

 

Трябва ли Вашият бизнес да предоставя мобилна помощ?

Вашата компания определено трябва да предоставя клиентско обслужване. Получателите използват все повече и повече мобилни устройства, така че е изключително важно да се предлага помощ чрез мобилни приложения, достъпни на мобилните устройства. Благодарение на това, разгръщате клиентското обслужване и го пренасяте на по- високо ниво, което увеличава клиентското удовлетворение и по този начин въздейства върху разговора.

 

Предоставя ли LiveAgent мобилна помощ?

LiveAgent предлага Android приложение, което Ви позволява да останете свързани с хора, които посещават Вашата уебстраница извън Вашия офис. Благодарение на това, имате възможността да се свържете с Вашите клиенти навсякъде и им се предлага постоянно обслужване.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо