Какво е мобилна помощ?
Ако клиентите имат проблеми или въпрос, те могат да се свържат с клиентското обслужване през различни канали. Ако се нуждаят от помощ за iOS или Android приложение, могат да използват мобилна помощ. Решават се най- често срещаните проблеми, запитвания и въпроси.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за мобилна помощ?
Мобилната помощ е съдействие чрез мобилните канали. Ако клиентите имат проблем или въпрос относно функционирането на приложението, те може да се свържат с клиентското обслужване, като използват мобилно устройство. Мобилното обслужване е необходимо тъй като употребата на мобилни устройства с употребата на десктопа.
Трябва ли Вашият бизнес да предоставя мобилна помощ?
Вашата компания определено трябва да предоставя клиентско обслужване. Получателите използват все повече и повече мобилни устройства, така че е изключително важно да се предлага помощ чрез мобилни приложения, достъпни на мобилните устройства. Благодарение на това, разгръщате клиентското обслужване и го пренасяте на по- високо ниво, което увеличава клиентското удовлетворение и по този начин въздейства върху разговора.
Предоставя ли LiveAgent мобилна помощ?
LiveAgent предлага Android приложение, което Ви позволява да останете свързани с хора, които посещават Вашата уебстраница извън Вашия офис. Благодарение на това, имате възможността да се свържете с Вашите клиенти навсякъде и им се предлага постоянно обслужване.
Expert’s note
Мобилната помощ е изключително важна за бизнеса в днешно време, тъй като все повече клиенти ползват мобилни устройства. LiveAgent предлага Android приложение, което улеснява комуникацията с клиенти извън офиса.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.