Кой е мениджърът обслужване на клиенти?
Мениджърът обслужване на клиенти и човекът, отговорен за процесите в този отдел. Мениджърът обслужване на клиенти има много отговорности, като например определяне на стратегии, задачи, политики и стандарти, ръководене и мотивация на персонала.
Мениджърите обслужване на клиенти трябва да обучават служителите, за да предоставят най-добрата подкрепа, да изграждат лоялни взаимоотношения с клиентите и да имат големи познания за продуктите и услугите. Мениджърите трябва да анализират данни, да създават отчети и също така имат някои финансови отговорности. Така че, мениджърът обслужване на клиенти трябва да бъде търпелив, квалифициран, приятелски настроен, способен да работи под стрес.
Frequently Asked Questions
Какво е мениджър обслужване на клиенти?
Мениджърът за обслужване на клиенти е човекът, който се грижи за удовлетворението на клиентите и потенциалните клиенти на компанията. Неговите задачи включват преди всичко осигуряване на отлично обслужване, грижа за обслужващия екип, както и създаване на решения, които подобряват услугата.
Какви са отговорностите на мениджъра обслужване на клиенти?
Отговорностите на мениджъра включват предоставяне на цялостно обслужване на клиентите на компанията. За да постигне тази цел, мениджърът трябва ефективно да делегира някои клиентски запитвания на специален екип, да управлява клиентски акаунти, както и да насочва и входящи обаждания и имейли. Той също така трябва да води отчет на взаимодействията между служители и клиенти и конкретни записи на предприетите действия. Също така е изключително важно да изгражда професионални взаимоотношения със служителите и да се грижи за тяхното развитие.
Можете ли да добавите мениджър обслужване на клиенти в LiveAGent?
В LiveAgent няма налична роля за мениджър обслужване на клиенти, но човекът с тази работа може да има повече от правата на другите служители. Следователно може да му се даде ролята на администратор или собственик (в зависимост от нуждите и политиката на компанията). След това той може да управлява правилно екипа и данните.
Expert’s note
Мениджърът по обслужване на клиенти има решаващо значение за качеството на услугата и удовлетвореността на клиентите. Той е отговорен за ръководството на обслужващия екип и подобряване на услугата.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.