Кой е мениджърът обслужване на клиенти?
Мениджърът обслужване на клиенти и човекът, отговорен за процесите в този отдел. Мениджърът обслужване на клиенти има много отговорности, като например определяне на стратегии, задачи, политики и стандарти, ръководене и мотивация на персонала.
Мениджърите обслужване на клиенти трябва да обучават служителите, за да предоставят най-добрата подкрепа, да изграждат лоялни взаимоотношения с клиентите и да имат големи познания за продуктите и услугите. Мениджърите трябва да анализират данни, да създават отчети и също така имат някои финансови отговорности. Така че, мениджърът обслужване на клиенти трябва да бъде търпелив, квалифициран, приятелски настроен, способен да работи под стрес.
Frequently Asked Questions
Какво е мениджър обслужване на клиенти?
Мениджърът за обслужване на клиенти е човекът, който се грижи за удовлетворението на клиентите и потенциалните клиенти на компанията. Неговите задачи включват преди всичко осигуряване на отлично обслужване, грижа за обслужващия екип, както и създаване на решения, които подобряват услугата.
Какви са отговорностите на мениджъра обслужване на клиенти?
Отговорностите на мениджъра включват предоставяне на цялостно обслужване на клиентите на компанията. За да постигне тази цел, мениджърът трябва ефективно да делегира някои клиентски запитвания на специален екип, да управлява клиентски акаунти, както и да насочва и входящи обаждания и имейли. Той също така трябва да води отчет на взаимодействията между служители и клиенти и конкретни записи на предприетите действия. Също така е изключително важно да изгражда професионални взаимоотношения със служителите и да се грижи за тяхното развитие.
Можете ли да добавите мениджър обслужване на клиенти в LiveAGent?
В LiveAgent няма налична роля за мениджър обслужване на клиенти, но човекът с тази работа може да има повече от правата на другите служители. Следователно може да му се даде ролята на администратор или собственик (в зависимост от нуждите и политиката на компанията). След това той може да управлява правилно екипа и данните.
Expert note
Мениджърът по обслужване на клиенти има решаващо значение за качеството на услугата и удовлетвореността на клиентите. Той е отговорен за ръководството на обслужващия екип и подобряване на услугата.

Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.
LiveAgent е софтуер за поддръжка и комуникация на клиенти, предлагащ функционалности като жив чат и реферален маркетинг. Тикет системата обработва запитванията на клиентите, а онлайн поддръжката осигурява 24/7 клиентско обслужване. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги.