Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Мениджър обслужване на клиенти

Кой е мениджърът обслужване на клиенти?

Мениджърът обслужване на клиенти и човекът, отговорен за процесите в този отдел. Мениджърът обслужване на клиенти има много отговорности, като например определяне на стратегии, задачи, политики и стандарти, ръководене и мотивация на персонала.

Мениджърите обслужване на клиенти трябва да обучават служителите, за да предоставят най-добрата подкрепа, да изграждат лоялни взаимоотношения с клиентите и да имат големи познания за продуктите и услугите. Мениджърите трябва да анализират данни, да създават отчети и също така имат някои финансови отговорности. Така че, мениджърът обслужване на клиенти трябва да бъде търпелив, квалифициран, приятелски настроен, способен да работи под стрес.

Често задавани въпроси

Какво е мениджър обслужване на клиенти?

Мениджърът за обслужване на клиенти е човекът, който се грижи за удовлетворението на клиентите и потенциалните клиенти на компанията. Неговите задачи включват преди всичко осигуряване на отлично обслужване, грижа за обслужващия екип, както и създаване на решения, които подобряват услугата.

Какви са отговорностите на мениджъра обслужване на клиенти?

Отговорностите на мениджъра включват предоставяне на цялостно обслужване на клиентите на компанията. За да постигне тази цел, мениджърът трябва ефективно да делегира някои клиентски запитвания на специален екип, да управлява клиентски акаунти, както и да насочва и входящи обаждания и имейли. Той също така трябва да води отчет на взаимодействията между служители и клиенти и конкретни записи на предприетите действия. Също така е изключително важно да изгражда професионални взаимоотношения със служителите и да се грижи за тяхното развитие.

Можете ли да добавите мениджър обслужване на клиенти в LiveAGent?

В LiveAgent няма налична роля за мениджър обслужване на клиенти, но човекът с тази работа може да има повече от правата на другите служители. Следователно може да му се даде ролята на администратор или собственик (в зависимост от нуждите и политиката на компанията). След това той може да управлява правилно екипа и данните.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо