Мениджър хелп център

Кой е хелп деск мениджър?

Хелп деск мениджърът , т.н админ/администратор на LiveAgent е роля в хелп центъра, която дава на агента пълни привилегии за действие по отношение на хелп центъра. “Light “(лек) агентът не може да има привилегиите на мениджър.

Frequently asked questions

Кой е хелп деск мениджър?

Мениджърът хелп център е лице, което управлява екипа за клиентско обслужване. На LiveAgent, тази роля се нарича Администратор. Благодарение на това, мениджърът има пълните права на действия, свързани с хелп центъра, той може да управлява този екип.

Кои са отговорностите на хелп деск мениджъра?

Хелп център мениджърът управлява екипа за клиентско обслужване, поддържа неговите дейности и гарантира, че услугата е на най- високо ниво. Той се грижи също така за развитието на служителите, както и за обобщението на техните дейности.

Може ли да се добави хелп деск мениджър към LiveAgent?

Мениджърът хелп център може да има администраторски права на LiveAgent. Това му позволява да има всички разрешения, които са му необходими да управлява екип. Той има достъп до всички тикети, всички клиенти и преглед върху дейностите на всички агенти. Благодарение на това, той може ефективно да управлява екипа и да наблюдава техните дейности.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Мениджърът хелп център на LiveAgent е администратор на хелп центъра, който има пълни права за управление на екипа за клиентско обслужване.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа за клиентска поддръжка с по-малко делегирани права от супервайзъра, ръководителя на екипа и мениджъра. Специалистът по обслужване на клиенти изпълнява специфична роля.

Специалист обслужване на клиенти

LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.

Точката на контакт е времето, в което клиентът е бил в контакт с компанията ви поради разнообразни причини. Клиентът търси и преглежда продукти или услуги.

Точки на контакт

LiveAgent е софтуер за поддръжка с мултиканален контакт център, чат и тикет система, която довежда до увеличаване на клиентската удовлетвореност и продажбите. Отговорите, които компанията изпраща до хората, трябва да бъдат полезни за получателите и да бъдат изпратени възможно най-кратко време, като най-честите видове отговори са свързани с решаване на проблеми, търсене на допълнителна информация или отговаряне на недоволни клиенти. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително интеграции, портал за поддръжка и система за управление на оплаквания. Тикет нишката включва всички съобщения, бележки и времеви диапазони, отговори на клиенти и служители, а в LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети.

Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат ​​нишките тикети и обратно.

Тикет нишка

LiveAgent е система, където може да се проверяват тикет нишките в панела на служителя в раздела Билети. Достъпът до тях имат всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници и администратори.

Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология. Кликнете за по-подробна информация.

Хелп деск портал

Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо