Кой е хелп деск мениджър?
Хелп деск мениджърът , т.н админ/администратор на LiveAgent е роля в хелп центъра, която дава на агента пълни привилегии за действие по отношение на хелп центъра. “Light “(лек) агентът не може да има привилегиите на мениджър.
Frequently Asked Questions
Кой е хелп деск мениджър?
Мениджърът хелп център е лице, което управлява екипа за клиентско обслужване. На LiveAgent, тази роля се нарича Администратор. Благодарение на това, мениджърът има пълните права на действия, свързани с хелп центъра, той може да управлява този екип.
Кои са отговорностите на хелп деск мениджъра?
Хелп център мениджърът управлява екипа за клиентско обслужване, поддържа неговите дейности и гарантира, че услугата е на най- високо ниво. Той се грижи също така за развитието на служителите, както и за обобщението на техните дейности.
Може ли да се добави хелп деск мениджър към LiveAgent?
Мениджърът хелп център може да има администраторски права на LiveAgent. Това му позволява да има всички разрешения, които са му необходими да управлява екип. Той има достъп до всички тикети, всички клиенти и преглед върху дейностите на всички агенти. Благодарение на това, той може ефективно да управлява екипа и да наблюдава техните дейности.
Expert’s note
Мениджърът хелп център на LiveAgent е администратор на хелп центъра, който има пълни права за управление на екипа за клиентско обслужване.
Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Khoros
Khoros is a leading digital platform for customer engagement that offers various channels for customer support, such as live chat, call center, social media support, and self-service options. They do not provide email support but have a knowledge base available. To contact them, one can start a live chat on their website, call their phone number, or leave a message on their social media platforms.
Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Local
Local provides support through email, a knowledge base, and social media. They do not offer live chat or phone support. There are no service level agreements or contracts available. The website also includes legal information and links to a Wikipedia page and their partner program. Local helps users find events and activities in their city.
Investing in email marketing and sending personalized emails can attract new customers. Utilizing call center and email templates can aid in working with clients. Gathering feedback from customers is important for improving business or product. LiveAgent offers response templates for efficient communication with clients. Effective communication can lead to loyalty and attracting new customers through email marketing.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.