Мениджър хелп център

Кой е хелп деск мениджър?

Хелп деск мениджърът , т.н админ/администратор на LiveAgent е роля в хелп центъра, която дава на агента пълни привилегии за действие по отношение на хелп центъра. “Light “(лек) агентът не може да има привилегиите на мениджър.

Frequently asked questions

Кой е хелп деск мениджър?

Мениджърът хелп център е лице, което управлява екипа за клиентско обслужване. На LiveAgent, тази роля се нарича Администратор. Благодарение на това, мениджърът има пълните права на действия, свързани с хелп центъра, той може да управлява този екип.

Кои са отговорностите на хелп деск мениджъра?

Хелп център мениджърът управлява екипа за клиентско обслужване, поддържа неговите дейности и гарантира, че услугата е на най- високо ниво. Той се грижи също така за развитието на служителите, както и за обобщението на техните дейности.

Може ли да се добави хелп деск мениджър към LiveAgent?

Мениджърът хелп център може да има администраторски права на LiveAgent. Това му позволява да има всички разрешения, които са му необходими да управлява екип. Той има достъп до всички тикети, всички клиенти и преглед върху дейностите на всички агенти. Благодарение на това, той може ефективно да управлява екипа и да наблюдава техните дейности.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо