Кой е хелп деск мениджър?
Хелп деск мениджърът , т.н админ/администратор на LiveAgent е роля в хелп центъра, която дава на агента пълни привилегии за действие по отношение на хелп центъра. “Light “(лек) агентът не може да има привилегиите на мениджър.
Frequently asked questions
Кой е хелп деск мениджър?
Мениджърът хелп център е лице, което управлява екипа за клиентско обслужване. На LiveAgent, тази роля се нарича Администратор. Благодарение на това, мениджърът има пълните права на действия, свързани с хелп центъра, той може да управлява този екип.
Кои са отговорностите на хелп деск мениджъра?
Хелп център мениджърът управлява екипа за клиентско обслужване, поддържа неговите дейности и гарантира, че услугата е на най- високо ниво. Той се грижи също така за развитието на служителите, както и за обобщението на техните дейности.
Може ли да се добави хелп деск мениджър към LiveAgent?
Мениджърът хелп център може да има администраторски права на LiveAgent. Това му позволява да има всички разрешения, които са му необходими да управлява екип. Той има достъп до всички тикети, всички клиенти и преглед върху дейностите на всички агенти. Благодарение на това, той може ефективно да управлява екипа и да наблюдава техните дейности.
Expert note
Мениджърът хелп център на LiveAgent е администратор на хелп центъра, който има пълни права за управление на екипа за клиентско обслужване.

Специалист обслужване на клиенти
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.
LiveAgent е софтуер за поддръжка с мултиканален контакт център, чат и тикет система, която довежда до увеличаване на клиентската удовлетвореност и продажбите. Отговорите, които компанията изпраща до хората, трябва да бъдат полезни за получателите и да бъдат изпратени възможно най-кратко време, като най-честите видове отговори са свързани с решаване на проблеми, търсене на допълнителна информация или отговаряне на недоволни клиенти. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително интеграции, портал за поддръжка и система за управление на оплаквания. Тикет нишката включва всички съобщения, бележки и времеви диапазони, отговори на клиенти и служители, а в LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.