Кой е хелп деск мениджър?
Хелп деск мениджърът , т.н админ/администратор на LiveAgent е роля в хелп центъра, която дава на агента пълни привилегии за действие по отношение на хелп центъра. “Light “(лек) агентът не може да има привилегиите на мениджър.
Frequently Asked Questions
Кой е хелп деск мениджър?
Мениджърът хелп център е лице, което управлява екипа за клиентско обслужване. На LiveAgent, тази роля се нарича Администратор. Благодарение на това, мениджърът има пълните права на действия, свързани с хелп центъра, той може да управлява този екип.
Кои са отговорностите на хелп деск мениджъра?
Хелп център мениджърът управлява екипа за клиентско обслужване, поддържа неговите дейности и гарантира, че услугата е на най- високо ниво. Той се грижи също така за развитието на служителите, както и за обобщението на техните дейности.
Може ли да се добави хелп деск мениджър към LiveAgent?
Мениджърът хелп център може да има администраторски права на LiveAgent. Това му позволява да има всички разрешения, които са му необходими да управлява екип. Той има достъп до всички тикети, всички клиенти и преглед върху дейностите на всички агенти. Благодарение на това, той може ефективно да управлява екипа и да наблюдава техните дейности.
Expert note
Мениджърът хелп център на LiveAgent е администратор на хелп центъра, който има пълни права за управление на екипа за клиентско обслужване.

LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.