Какво представляват личните бележки?

Личните бележки, наричани вътрешни тикети в LiveAgent, са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита за трети страни. Можете да създадете лична бележка за изпращане на съобщение до определена аудитория. Личните бележки ви дават възможност да споделяте важна информация с определени членове на екипа си, докато сътрудниците и клиентите ви нямат достъп до нея.
Frequently Asked Questions
Какво представляват личните бележки?
Личните бележки са бележки, които даден служител може да остави в определен тикет. Клиентът, изпратил тикета, не може да види тези бележки. Те са видими и достъпни само за служителите, които имат достъп до въпросния тикет.
Как можете да използвате личните бележки за осигуряване на по-добро обслужване на клиентите?
Личните бележки ви позволяват да запишете най-важните проблеми свързани с дадено запитване. Добавянето на такива бележки улеснява работата на другите служители в справянето със специфичния проблем. Освен това можете да добавяте информация, която сътрудниците ви не биха открили никъде другаде.
Можете ли да използвате лични бележки в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent ви предлагаме възможността да използвате лични бележки. Благодарение на това работата на служителите се улеснява и коефициентът им на производителност нараства.
Expert note
Личните бележки в LiveAgent са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита за трети страни и могат да помогнат за решаване на конкретни проблеми.

Онлайн история на тикетите (URL)
LiveAgent предлага софтуерно решение за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат.
Програмата на LiveAgent за възнаграждения за откриване на бъгове
Шаблоните и функциите на LiveAgent подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията чрез многоканална комуникация и управление на билети.