Какво представляват личните бележки?

Личните бележки, наричани вътрешни тикети в LiveAgent, са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита за трети страни. Можете да създадете лична бележка за изпращане на съобщение до определена аудитория. Личните бележки ви дават възможност да споделяте важна информация с определени членове на екипа си, докато сътрудниците и клиентите ви нямат достъп до нея.
Frequently asked questions
Какво представляват личните бележки?
Личните бележки са бележки, които даден служител може да остави в определен тикет. Клиентът, изпратил тикета, не може да види тези бележки. Те са видими и достъпни само за служителите, които имат достъп до въпросния тикет.
Как можете да използвате личните бележки за осигуряване на по-добро обслужване на клиентите?
Личните бележки ви позволяват да запишете най-важните проблеми свързани с дадено запитване. Добавянето на такива бележки улеснява работата на другите служители в справянето със специфичния проблем. Освен това можете да добавяте информация, която сътрудниците ви не биха открили никъде другаде.
Можете ли да използвате лични бележки в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent ви предлагаме възможността да използвате лични бележки. Благодарение на това работата на служителите се улеснява и коефициентът им на производителност нараства.
Expert note
Личните бележки в LiveAgent са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита за трети страни и могат да помогнат за решаване на конкретни проблеми.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.