Какво е лек агент?
Лекият агент е ограничена роля на агента, която може да бъде разпределяна на ограничен брой от Вашите агенти. На леките агенти им е разрешено да извършват определени действия, като преглед на тикети и отчети, създаване на теми във форуми само за агенти или добавянето на частни коментари към тикети в рамките на техните групи. Въпреки това, на леките агенти не им е разрешено да редактират тикети или да им бъдат възлагани такива.
Тази роля вече не е налична в LiveAgent
Frequently asked questions
Какво е лек агент?
Лекият агент е агент с ограничени правомощия. Той може да бъде информиран за тикети и може да помогне, ако е необходимо за добавянето на лични коментари към тикет. Коментарите на тези агенти са лични.
Каква е ролята на лекия агент?
Лекият агент е ограничена роля на агент, която може да бъде възлагана на ограничен брой агенти. Те могат да извършват само определен брой дейности и преди всичко, имат поддържащи функции. Въпреки това, те не могат да редактират тикети, също така не могат са възлагат и тикети.
Можете ли да откриете леки агенти на LiveAgent?
Ролята на лек агент не е достъпна за LiveAgent. Ролите, които можете да използвате са агент, администратор и ролята на собственик.
Expert note
Лекият агент е агент с ограничени правомощия, който може да преглежда тикети и да коментира в тях, но не може да редактира или да им бъдат възлагани такива.

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
Базата знания е част от помощния център на компанията и предоставя информация за продуктите и услугите. Това помага на клиентите да намерят решенията на проблемите си без да се свързват с екипа по обслужване. Базата знания е полезна за агентите, като те могат да работят по-ефективно с по-малко тикети. LiveAgent предлага лесна за персонализиране база знания.
Псевдоними на агенти (англ. Agent alias)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага характеристика за достъпност на клиентите и безплатен пробен период. В този текст се представя списък на различни компании и сайтове, на които клиентите могат да се обърнат за помощ, както и информация за различни софтуерни решения за клиентско обслужване, които предлага LiveAgent.