Какво е контекстна помощ?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете. Това наистина подобрява клиентския опит и може да намали количеството на нови подадени тикети.

Frequently Asked Questions
Какво е контекстна помощ?
Контекстната помощ се предоставя в точно определен момент от състоянието на софтуера и в ситуация, свързана с това конкретно състояние. По-точно, това означава, че тя съдържа само най-необходимата информация, от която клиентът се нуждае, за да разреши бързо проблема си. Тази функция е вградена директно в интерфейса.
Как работи контекстната помощ?
Контекстната помощ обикновено работи по такъв начин, че системата сама предлага на потребителя статии или друго съдържание, които са му необходими, като разпознава URL адреса на уебсайта, на който се намира потребителят. Тя дава най-добрите предложения, които са от помощ на клиента с конкретния проблем.
Може ли да се включи контекстна помощ в LiveAGent?
LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. Софтуерът включва многоезични бази знания и чат прозорец за подобрено комуникационно изживяване.