Контекстна помощ

Какво е контекстна помощ?

LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете. Това наистина подобрява клиентския опит и може да намали количеството на нови подадени тикети.

Frequently asked questions

Какво е контекстна помощ?

Контекстната помощ се предоставя в точно определен момент от състоянието на софтуера и в ситуация, свързана с това конкретно състояние. По-точно, това означава, че тя съдържа само най-необходимата информация, от която клиентът се нуждае, за да разреши бързо проблема си. Тази функция е вградена директно в интерфейса.

Как работи контекстната помощ?

Контекстната помощ обикновено работи по такъв начин, че системата сама предлага на потребителя статии или друго съдържание, които са му необходими, като разпознава URL адреса на уебсайта, на който се намира потребителят. Тя дава най-добрите предложения, които са от помощ на клиента с конкретния проблем.

Може ли да се включи контекстна помощ в LiveAGent?

LiveAgent предлага приспособления за търсене с контекстна помощ, които могат да бъдат вградени във Вашия уебсайт . Контекстната помощ автоматично предлага статии от базата знания въз основа на ключови думи, които започвате да пишете.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Смарт правилата са синоним на това, което наричаме правила в LiveAgent. Правилата ви помагат да автоматизирате работния си процес, да намалите натоварването и да осигурите по-висока ефективност.

Смарт правила

Можете да създадете списъци с клиенти на база конкретни критерии в LiveAgent, които се използват за промоции или за поддръжка на клиенти. Специалистите по обслужване на клиенти в този софтуер могат да обработват и прехвърлят тикети, с ограничени права в сравнение със супервайзъра и ръководителя на екипа.

Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите. Успехът на изправянето на неизправности зависи, доколко е опитно лицето, което ги отстранява.

Отстраняване на неизправности

Текстът представя услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне. LiveAgent е една от тези услуги, предлагаща решения като VoIP системи, софтуер за управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага и програма за партньорство. Блогът, терминологичният речник и уебинарите са част от академията за обучение. Популярни софтуерни решения включват и софтуер за самообслужване и управление на имейли. Компанията предлага и безплатен пробен период за своите услуги.

Всеки тикет има свой собствен живот. Разрешен, отворен, нов и др. Когато има конкретен тикет, който се нуждае от конкретна грижа, състоянието може да бъде персонализирано.

Персонализиран статус

The TEXT is a list of resources, services, and features of LiveAgent, a software for customer service and support. It includes descriptions of self-service options, macros, online customer service, answering tickets, permissions, customer forms, open tickets, and community forums. The TEXT also provides information about LiveAgent's pricing, integrations, support, partner program, and company background, including awards, customer reviews, and VoIP partners. The software offers various solutions for customer service, including self-service, inbound call center, complaints management, email management, and customer portal. The TEXT also mentions the availability of templates, webinars, speed typing tests, and a terminology dictionary in LiveAgent's academy.

Софтуерът за управление на услуги е програма, която компаниите използват, за да управляват предоставянето на услуги на своите клиенти. Софтуерът за управление на услуги е чудесен начин за оптимизиране технологията на компанията.

Софтуер за управление на услуги

LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който помага на компаниите да оптимизират технологията, да намалят разходите и спестят време. Той улеснява комуникацията и подобрява удовлетвореността на клиентите, което води до по-добро управление на бизнеса и увеличена печалба. В LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети, а личните бележки са полезен начин за обмен на информация. Базата знания е част от помощния център на компанията, която предоставя информация за продуктите и услугите. LiveAgent предлага база знания и софтуер за управление на услуги.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо