Кой е консултантът за обслужване на клиенти?
В някои организации консултантите за обслужване на клиенти са подобни на тези по управление и дават предложение за подобряване на ефективността в обслужването. Консултантите за обслужване на клиенти също могат да бъдат подобни на представителите на обслужването. Основната им задача е провеждат телефонни обаждания и да го комуникират с тях. Също така да индетифицират шансовете за предлагане на информация, да документират взаймодействието на клиентите и да правят промени в клиентските акаунти.
Работата на консултантите за обслужване на клиенти изисква силни комуникационни и знания за компютърния софтуер. Те също се нуждаят от умения за продажби, за да могат да препоръчват продукти.
Frequently Asked Questions
Какво представлява консултатът за обслужване на клиенти?
Консултантът за обслужване на клиенти е лицето, което е отговорно за контакт с клиента и неговото обслужване. Част от това са жалби, обработка на поръчки, предоставяне на информация за продуктите и услугите на компанията. Те правят телефонни обаждания чат или имайл.
Какви са задълженията на агентите за обслужване?
Задълженията за обслужване на клиенти включват изслушване на притесненията на клиентите, както и съдействие за решаване на техните проблеми и предоставяне на инфомация. Друго задължение е приемането на заявки от клиента. Също така е изключително важно да се придобие и запише информация за тях. Един от най-важните елементи е също така задоволяване на очакванията и нуждите им, свързани с продукти или услуги за обслужване на клиенти.
Как може да добавите агент за обслужване на клиенти?
За да добавите консултант за обслужване на клиенти, отидете на панела на LiveAgent и да добавите друг човек. Когато добавите друг агент е нужно да определите неговата роля в системата. Имате избор за ролите - агент, администратор и собственик.
Задължения на клиентското обслужване
Подобрете клиентското обслужване в B2B сектора с ABM маркетинг. Фокусирайте се върху безплатна доставка и лесна рекламация за подобряване на клиентското преживяване. Използвайте препоръките на клиентите. LiveAgent предлага софтуерни решения и стратегии за постигане на тази цел.
Умения за клиентско обслужване
ABM маркетинг подобрява обслужването на клиенти с хибридни тикет потоци и чат решения. Важно е вземането предвид на обратна връзка и препоръки за подобряване на бизнеса. Обучение на служители и комуникационни умения са също от значение. CRM и автоматизация могат да подобрят обслужването.