Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Консултант за обслужване на клиенти

Кой е консултантът за обслужване на клиенти?

В някои организации консултантите за обслужване на клиенти са подобни на тези по управление и дават предложение за подобряване на ефективността в обслужването. Консултантите за обслужване на клиенти също могат да бъдат подобни на представителите на обслужването. Основната им задача е провеждат телефонни обаждания и да го комуникират с тях. Също така да индетифицират шансовете за предлагане на информация, да документират взаймодействието на клиентите и да правят промени в клиентските акаунти.

Работата на консултантите за обслужване на клиенти изисква силни комуникационни и знания за компютърния софтуер. Те също се нуждаят от умения за продажби, за да могат да препоръчват продукти.

Често задавани въпроси

Какво представлява консултатът за обслужване на клиенти?

Консултантът за обслужване на клиенти е лицето, което е отговорно за контакт с клиента и неговото обслужване. Част от това са жалби, обработка на поръчки, предоставяне на информация за продуктите и услугите на компанията. Те правят телефонни обаждания чат или имайл.

Какви са задълженията на агентите за обслужване?

Задълженията за обслужване на клиенти включват изслушване на притесненията на клиентите, както и съдействие за решаване на техните проблеми и предоставяне на инфомация. Друго задължение е приемането на заявки от клиента. Също така е изключително важно да се придобие и запише информация за тях. Един от най-важните елементи е също така задоволяване на очакванията и нуждите им, свързани с продукти или услуги за обслужване на клиенти.

Как може да добавите агент за обслужване на клиенти?

За да добавите консултант за обслужване на клиенти, отидете на панела на LiveAgent и да добавите друг човек. Когато добавите друг агент е нужно да определите неговата роля в системата. Имате избор за ролите - агент, администратор и собственик.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо