Кой е консултантът за обслужване на клиенти?
В някои организации консултантите за обслужване на клиенти са подобни на тези по управление и дават предложение за подобряване на ефективността в обслужването. Консултантите за обслужване на клиенти също могат да бъдат подобни на представителите на обслужването. Основната им задача е провеждат телефонни обаждания и да го комуникират с тях. Също така да индетифицират шансовете за предлагане на информация, да документират взаймодействието на клиентите и да правят промени в клиентските акаунти.
Работата на консултантите за обслужване на клиенти изисква силни комуникационни и знания за компютърния софтуер. Те също се нуждаят от умения за продажби, за да могат да препоръчват продукти.
Frequently Asked Questions
Какво представлява консултатът за обслужване на клиенти?
Консултантът за обслужване на клиенти е лицето, което е отговорно за контакт с клиента и неговото обслужване. Част от това са жалби, обработка на поръчки, предоставяне на информация за продуктите и услугите на компанията. Те правят телефонни обаждания чат или имайл.
Какви са задълженията на агентите за обслужване?
Задълженията за обслужване на клиенти включват изслушване на притесненията на клиентите, както и съдействие за решаване на техните проблеми и предоставяне на инфомация. Друго задължение е приемането на заявки от клиента. Също така е изключително важно да се придобие и запише информация за тях. Един от най-важните елементи е също така задоволяване на очакванията и нуждите им, свързани с продукти или услуги за обслужване на клиенти.
Как може да добавите агент за обслужване на клиенти?
За да добавите консултант за обслужване на клиенти, отидете на панела на LiveAgent и да добавите друг човек. Когато добавите друг агент е нужно да определите неговата роля в системата. Имате избор за ролите - агент, администратор и собственик.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.