Какво са комплиментите?
Оплакванията и комплиментите са чудесен начин клиентът да изрази чувствата си спрямо компанията, продуктите или услугите. Комплиментите са обратното на оплаквания. Получаването на комплименти е мотивиращо за екипа за клиентско обслужване, маниджърите и показват, че клиентът е бил наистина доволен. Но все пак е необходимо да продължавате да надграждате уменията, технологиите и знанията.

Frequently Asked Questions
Какво са комплиментите?
Комплиментите са похвалите от клиенти, които компанията може да получи когато клиентът е доволен, например от клиентското обслужване. Ако услугата ви е на ниво, има вероятност клиентите да отправят похвали. Това е най-добрата обратна връзка от клиентите ви.
Как клиентите могат да правят комплименти?
Клиентите могат да правят комплименти по няколко начина. В зависимост от каналите за комуникация, с които оперира компанията, клиентът може, например, да остави отзив в Google или Facebook, да изпрати имейл директно към екипа за клиентска поддръжка, да пише в чата или да се обади по телефона.
Как трябва сътрудниците клиентско обслужване да реагират на комплимент?
Добър отговор на комплимента е основно благодарността към клиента. Това е първата стъпка към това да накарате клиента да се чувства още по-ценен. Може също така да обмислите дали да не предложите на такива клиенти отстъпка, подарък или нещо с дългосрочна стойност.
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
ABM маркетингът подобрява ориентацията към клиентите в B2B сектора. Комуникационни умения и обучение на персонала са ключови за успешно клиентско обслужване.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
Маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение за подобряване на клиентското обслужване и удовлетвореността. Прогнозните оценки и софтуерът LiveAgent са важни инструменти в B2B индустрията.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.