Какво са комплиментите?
Оплакванията и комплиментите са чудесен начин клиентът да изрази чувствата си спрямо компанията, продуктите или услугите. Комплиментите са обратното на оплаквания. Получаването на комплименти е мотивиращо за екипа за клиентско обслужване, маниджърите и показват, че клиентът е бил наистина доволен. Но все пак е необходимо да продължавате да надграждате уменията, технологиите и знанията.

Frequently asked questions
Какво са комплиментите?
Комплиментите са похвалите от клиенти, които компанията може да получи когато клиентът е доволен, например от клиентското обслужване. Ако услугата ви е на ниво, има вероятност клиентите да отправят похвали. Това е най-добрата обратна връзка от клиентите ви.
Как клиентите могат да правят комплименти?
Клиентите могат да правят комплименти по няколко начина. В зависимост от каналите за комуникация, с които оперира компанията, клиентът може, например, да остави отзив в Google или Facebook, да изпрати имейл директно към екипа за клиентска поддръжка, да пише в чата или да се обади по телефона.
Как трябва сътрудниците клиентско обслужване да реагират на комплимент?
Добър отговор на комплимента е основно благодарността към клиента. Това е първата стъпка към това да накарате клиента да се чувства още по-ценен. Може също така да обмислите дали да не предложите на такива клиенти отстъпка, подарък или нещо с дългосрочна стойност.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.
Безупречно обслужване на клиенти
Онлайн поддръжката е форма на клиентско обслужване, която може да допринесе за увеличаване на продажбите и клиентската удовлетвореност. Служителите от отдела за обслужване трябва да имат добри познания за продуктите и да разбират нуждите на клиентите си. Безупречното обслужване на клиентите обещава надхвърлянето на очакванията им и предлага различни начини за връзка. Предоставянето на безупречно обслужване на клиентите може да допринесе за повишаване на конверсията и печалбата на бранда.