Какво е КПП?
Ключовите показатели за представяне (КПП) са мярка в бизнес проучванията, която помага на собственика или на генералния директор да наблюдава своя бизнес. Всяка сфера в бизнеса има свои собствени ключови показатели за представяне. В сферата на маркетинга или на клиентското обслужване, индикаторите са следните:
- Средно време за изчакване: това е средното време, за което лицата от първа линия отговарят на запитване.
- Средно време за разрешаване: това е времето, за което екипът разрешава клиентско запитване.
- Отлив на клиенти: когато клиентите спрат да се занимават с компания.
- Резултат от клиентско удовлетворение: измерва щастието на Вашите клиенти през кратък период от време.
Frequently Asked Questions
За какво е КПП?
KПП или ключов показател за представяне е стойност, която ни показва, колко ефективно компанията достига ключовите бизнес цели. Организациите използват KPI за да измерят техния успех в постигането на техните цели. Благодарение на проследяването на тези данни, те знаят, дали техните действия са ефективни или не.
Кои са примерите за КПП?
КПП зависи от това, какво иска да наблюдава Вашата компания. Например, в маркетинг отдела, това може да са популярност на марката, клиентски ангажимент, клиенти с маркетинг квалификация (КМК) и разходи за привличане на клиенти (РПК), в отдела по продажбите това ще бъде: увеличение на месечните продажби, среден марж на печалбата или представяне на продукта. От друга страна при софтуера като услуга, това може да бъде ликвиден индекс, КПП резултат от нетен промотър и КПП на разходи за привличане на клиенти (РПК)
Кога да използваме КПП?
Използваме КПП, когато искаме да проследим напредъка спрямо постигането на определена цел през времето. Целите могат да се променят и също така и резултатите, както и напредъка спрямо тях. Изключително важно е да се проследят и да се определи, дали са задоволителни или не.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.
Галерия с формуляри за контакт
Създайте формуляри за контакт с различни стилове и опции за цветове. Предлагаме галерия с предварително дефинирани контактни форми. Насрочете демонстрация и започнете безплатен 14-дневен пробен период.