Какво е КПП?
Ключовите показатели за представяне (КПП) са мярка в бизнес проучванията, която помага на собственика или на генералния директор да наблюдава своя бизнес. Всяка сфера в бизнеса има свои собствени ключови показатели за представяне. В сферата на маркетинга или на клиентското обслужване, индикаторите са следните:
- Средно време за изчакване: това е средното време, за което лицата от първа линия отговарят на запитване.
- Средно време за разрешаване: това е времето, за което екипът разрешава клиентско запитване.
- Отлив на клиенти: когато клиентите спрат да се занимават с компания.
- Резултат от клиентско удовлетворение: измерва щастието на Вашите клиенти през кратък период от време.

Frequently asked questions
За какво е КПП?
KПП или ключов показател за представяне е стойност, която ни показва, колко ефективно компанията достига ключовите бизнес цели. Организациите използват KPI за да измерят техния успех в постигането на техните цели. Благодарение на проследяването на тези данни, те знаят, дали техните действия са ефективни или не.
Кои са примерите за КПП?
КПП зависи от това, какво иска да наблюдава Вашата компания. Например, в маркетинг отдела, това може да са популярност на марката, клиентски ангажимент, клиенти с маркетинг квалификация (КМК) и разходи за привличане на клиенти (РПК), в отдела по продажбите това ще бъде: увеличение на месечните продажби, среден марж на печалбата или представяне на продукта. От друга страна при софтуера като услуга, това може да бъде ликвиден индекс, КПП резултат от нетен промотър и КПП на разходи за привличане на клиенти (РПК)
Кога да използваме КПП?
Използваме КПП, когато искаме да проследим напредъка спрямо постигането на определена цел през времето. Целите могат да се променят и също така и резултатите, както и напредъка спрямо тях. Изключително важно е да се проследят и да се определи, дали са задоволителни или не.
Expert note
<p>Ключовите показатели за представяне (КПП) са метрики в бизнеса, които помагат за измерване на постиженията на компанията спрямо целите. Важно е да се определят и следят КПП-та за по-добро управление на бизнеса.</p>

Прогнозни оценки за удовлетвореността
Реферален маркетинг, онлайн чат и клиентска сегментация подобряват клиентското обслужване. Прогнозни оценки за удовлетвореност помагат за по-добра работа.
LiveAgent предоставя софтуерни решения за клиентско обслужване, като система за управление на оплаквания и клиентски портал. Показателите за измерване на клиентската услуга включват обемът на тикетите, времето за решаване на проблеми и отговори, резултатът от клиентското удовлетворение и средното време на клиентската услуга. Функцията на сплит тикет е полезна за разделяне на едно запитване на две различни тикета, като позволява ефективното обработване на прости и сложни въпроси. Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.
Сравнителни показатели и списъци на лидерите
Създайте уроци и често задавани въпроси за лесна навигация. Лайв чат поддържащ различни езици. Насрочете демонстрация.