Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ключови показатели за представяне (КПП)

Какво е КПП?

Ключовите показатели за представяне (КПП) са мярка в бизнес проучванията, която помага на собственика или на генералния директор да наблюдава своя бизнес. Всяка сфера в бизнеса има свои собствени ключови показатели за представяне. В сферата на маркетинга или на клиентското обслужване, индикаторите са следните:

  • Средно време за изчакване: това е средното време, за което лицата от първа линия отговарят на запитване.
  • Средно време за разрешаване: това е времето, за което екипът разрешава клиентско запитване.
  • Отлив на клиенти: когато клиентите спрат да се занимават с компания.
  • Резултат от клиентско удовлетворение: измерва щастието на Вашите клиенти през кратък период от време.
Ключови показатели за представяне (КПП)
Оценка на компанията за петте ключови показатели

Често задавани въпроси

За какво е КПП?

KПП или ключов показател за представяне е стойност, която ни показва, колко ефективно компанията достига ключовите бизнес цели. Организациите използват KPI за да измерят техния успех в постигането на техните цели. Благодарение на проследяването на тези данни, те знаят, дали техните действия са ефективни или не.

 

Кои са примерите за КПП?

КПП зависи от това, какво иска да наблюдава Вашата компания. Например, в маркетинг отдела, това може да са популярност на марката, клиентски ангажимент, клиенти с маркетинг квалификация (КМК) и разходи за привличане на клиенти (РПК), в отдела по продажбите това ще бъде: увеличение на месечните продажби, среден марж на печалбата или представяне на продукта. От друга страна при софтуера като услуга, това може да бъде ликвиден индекс, КПП резултат от нетен промотър и КПП на разходи за привличане на клиенти (РПК)

 

Кога да използваме КПП?

Използваме КПП, когато искаме да проследим напредъка спрямо постигането на определена цел през времето. Целите могат да се променят и също така и резултатите, както и напредъка спрямо тях. Изключително важно е да се проследят и да се определи, дали са задоволителни или не.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо