Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Портал за клиенти

Какво представлява клиентският портал?

Намалете разходите си за подръжка на клиенти, съберете отзиви и идеи на клиентите. Порталът носи много предимства за компанията.

Порталът за клиенти съхранява всяка обратна връзка и публикация във форума или статия от базата. Клиентите получават по-бързо решение на свойте проблеми, те също могат да си помагат и взаймодействит заедно. Поддръжка на клиенти може да бъде представена дори, ако агентите са офлайн.

Научете повече за създаване на Клиентски портал в LiveAgent. Ще можете напълно да персонализирате дизайна и стила на Вашият клиентски портал.

Клиентски портал

Често задавани въпроси

Какво представява клиентският портал?

Порталът за клиенти е начин за Вашето обслужване на работи 24/7. Тук се съхраняват всички Ваши рецензии, публикации във форуми на базата знания. Там клиентите могат да решават проблемите си по-бързо и също така да си помагат. По този начин се осигурява подръжка на клиенти, дори когато агентите не работят.

Можете ли да съдадете клиентски портал в LiveAgent?

В LiveAgents можете да създадете портал за клиенти. Той е вграден в системата и е лесен за използване. За да започнете да създавате, щракнете върху 'База знания' и започнее да създавате. Трябва да изберете категерия, статия, форум и т.н. След като създадете съдържанието си, можете да добавите приспособение и търсене на бутони за обратна връзка, така, че клиентите мога да намерят помощ.

Какви функции трябва да има клиентският потрал?

Порталът за клиенти трябва да Ви даде възможност да задавате въпроси, да преглеждате статии, да отговаряте на коментари от други потребители да имате и да имате достъп до често задаваните въпроси. Добре е клиентът да има достъп до всички неща, свързани с процеса на покупка, които могат да го интересуват. Благодарение на това клиентът има достъп до услугата 24/7.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо