Какво е клиентски формуляр?
Отличното обслужване на клиентите увеличава удовлетвореността и лоялността им. За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр. Ще знаете колко пъти клиентът се свързвал с компанията Ви преди, неговите предпочитания и още много.
Тези формуляри могат да бъдат попълнени и от служителите след комуникацията с клиентите. Така ще разполагат с повече информация и могат да помогнат много по-добре и много по-бързо.
Frequently asked questions
Какво е клиентски формуляр?
Клиентската форма Ви дава възможност да получите повече информация за вашите клиенти. Тя може да бъде попълнена от клиента или служителя и благодарение на информацията в нея сътрудниците имат по-ясна представа за клиентите.
Къде да откриете клиентските формуляри в LiveAgent?
Клиентските формуляри на LiveAgent са налични в служителския панел и са достъпни за сътрудници с всякакви роли. Благодарение на това служителят може лесно да получи информация за клиента, с чийто случай е зает в момента.
Как да редактирате клиентски формуляр в LiveAgent?
За да стигнете до клиентските формуляри в LiveAgent, отидете на "Конфигурация". Тук ще намерите линк към клиентските формуляри, които можете да редактирате и адаптирате както е необходимо.
Expert note
Клиентските формуляри на LiveAgent предоставят лесен достъп за сътрудниците до информация за клиентите и могат да бъдат персонализирани според нуждите на компанията.

Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Прогнозни оценки за удовлетвореността
LiveAgent е компания, която предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и системи за управление на оплаквания. Компанията има партньорски програма и предоставя уебинари и тестове за скорост на писане. Има контакти за продажби на няколко места и предлага бюлетин с последните новини и намаления.
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Отзивчивостта е важна за обслужването на клиенти, защото гарантира бързо решаване на проблемите. Трябва да имате многоканално обслужване и система за проследяване на клиентски запитвания. Използването на софтуер за управление на връзките с клиенти и AI, като виртуални асистенти, може също да помогне за по-добро обслужване на клиенти. LiveAgent е добър софтуер за тази цел.
Добре дошли в Академията за клиентско обслужване
Providing excellent customer service is crucial for businesses to remain competitive and successful in the long run. Satisfied customers are more loyal and spend more, while those who have experienced poor service often reject the brand, resulting in reduced revenue and a damaged reputation. Training for customer service involves equipping employees with the knowledge, competencies, tools, and skills necessary to serve and assist customers. This training is beneficial not only for customer service representatives but also for positions such as technical support and sales representatives.