Какво е клиентски формуляр?
Отличното обслужване на клиентите увеличава удовлетвореността и лоялността им. За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр. Ще знаете колко пъти клиентът се свързвал с компанията Ви преди, неговите предпочитания и още много.
Тези формуляри могат да бъдат попълнени и от служителите след комуникацията с клиентите. Така ще разполагат с повече информация и могат да помогнат много по-добре и много по-бързо.
Frequently Asked Questions
Какво е клиентски формуляр?
Клиентската форма Ви дава възможност да получите повече информация за вашите клиенти. Тя може да бъде попълнена от клиента или служителя и благодарение на информацията в нея сътрудниците имат по-ясна представа за клиентите.
Къде да откриете клиентските формуляри в LiveAgent?
Клиентските формуляри на LiveAgent са налични в служителския панел и са достъпни за сътрудници с всякакви роли. Благодарение на това служителят може лесно да получи информация за клиента, с чийто случай е зает в момента.
Как да редактирате клиентски формуляр в LiveAgent?
За да стигнете до клиентските формуляри в LiveAgent, отидете на "Конфигурация". Тук ще намерите линк към клиентските формуляри, които можете да редактирате и адаптирате както е необходимо.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
LiveAgent може да ви помогне за по-добро категоризиране на клиентските запитвания чрез използването на функциите отдели и етикети. Това ще ви помогне да насочвате запитванията към експертите и да осигурявате по-бързи и правилни решения на въпросите на клиентите. Тези функции могат да помогнат и за организирането на взаимодействията с клиентите спрямо тяхната категория.