Какво е клиентски формуляр?
Отличното обслужване на клиентите увеличава удовлетвореността и лоялността им. За да се осигури по-добра поддръжка, е необходимо да имате повече информация за клиентите. Един от начините да я получите е чрез клиентски формуляр. Ще знаете колко пъти клиентът се свързвал с компанията Ви преди, неговите предпочитания и още много.
Тези формуляри могат да бъдат попълнени и от служителите след комуникацията с клиентите. Така ще разполагат с повече информация и могат да помогнат много по-добре и много по-бързо.
Frequently Asked Questions
Какво е клиентски формуляр?
Клиентската форма Ви дава възможност да получите повече информация за вашите клиенти. Тя може да бъде попълнена от клиента или служителя и благодарение на информацията в нея сътрудниците имат по-ясна представа за клиентите.
Къде да откриете клиентските формуляри в LiveAgent?
Клиентските формуляри на LiveAgent са налични в служителския панел и са достъпни за сътрудници с всякакви роли. Благодарение на това служителят може лесно да получи информация за клиента, с чийто случай е зает в момента.
Как да редактирате клиентски формуляр в LiveAgent?
За да стигнете до клиентските формуляри в LiveAgent, отидете на "Конфигурация". Тук ще намерите линк към клиентските формуляри, които можете да редактирате и адаптирате както е необходимо.
Expert note
Клиентските формуляри на LiveAgent предоставят лесен достъп за сътрудниците до информация за клиентите и могат да бъдат персонализирани според нуждите на компанията.

Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.
Система за управление на тикети за поддръжка
Правилната тикетинг система помага бизнесите да управляват взаимодействията с клиентите си през различни канали за комуникация и поддържа високо обслужване. LiveAgent предлага ефективна система за управление на тикети в едно, комбинирайки различни канали като имейл, чат, обаждания и социални мрежи.
LiveAgent е компания за софтуерен чат и E-Mail интеграция с опция за самообслужване и входящи телефонни повиквания. Продуктите отговарят на нуждите на клиенти, както за средни, така и за големи бизнеси. Компанията предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи, самообслужващи се системи, системи за управление на оплаквания и управление на имейли. LiveAgent предоставя онлайн блог, академия, терминологичен речник и калкулатор на цени. Клиентите могат да се свържат с продажбите чрез телефонни номера, изброени на уебсайта, и да се абонират за бюлетин.