Какво е клиентската база данни?
Съхранявайте цялата си информация и данни за клиенти в клиентската база данни в LiveAgent. Можете да съхранявате основна информация за контакт като телефонен номер, имейл, фирмен адрес или езикови предпочитания и много други. Разберете какво искат компаниите и запазете тази информация. Можете да видите и предишни разговори в тази база данни.
Frequently Asked Questions
Какво е клиентската база данни?
Клиентската база данни е мястото в LiveAgent, където можете да съхранявате цялата си информация и данни за клиентите. Това може да бъде основна информация, като телефонен номер, имейл адрес, но също така и по-подробна и индивидуална.
Важно ли е да имате клиентска база данни за вашата компания?
Наличието на клиентска база е важно за вашия бизнес, тъй като показва информация за хората, които взаимодействат с вашия бизнес, така че те се интересуват от услугите, които предоставяте, или продуктите, които предлагате. Благодарение на това можете например да определите по-ясно вашата целева група.
Как да организирам клиентска база данни?
Начинът, по който организирате клиентската си база, зависи от вас. Там можете да събирате само основна информация за контакт, т.е. име и фамилия, имейл, телефонен номер, адрес, език. Но можете да съберете и по-подробна информация, която може да ви бъде полезна.
Expert’s note
Клиентската база данни е ценен инструмент за всяка компания, която иска да управлява по-ефективно връзката си с клиентите си.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.