Какво е клиентската база данни?
Съхранявайте цялата си информация и данни за клиенти в клиентската база данни в LiveAgent. Можете да съхранявате основна информация за контакт като телефонен номер, имейл, фирмен адрес или езикови предпочитания и много други. Разберете какво искат компаниите и запазете тази информация. Можете да видите и предишни разговори в тази база данни.


Frequently Asked Questions
Какво е клиентската база данни?
Клиентската база данни е мястото в LiveAgent, където можете да съхранявате цялата си информация и данни за клиентите. Това може да бъде основна информация, като телефонен номер, имейл адрес, но също така и по-подробна и индивидуална.
Важно ли е да имате клиентска база данни за вашата компания?
Наличието на клиентска база е важно за вашия бизнес, тъй като показва информация за хората, които взаимодействат с вашия бизнес, така че те се интересуват от услугите, които предоставяте, или продуктите, които предлагате. Благодарение на това можете например да определите по-ясно вашата целева група.
Как да организирам клиентска база данни?
Начинът, по който организирате клиентската си база, зависи от вас. Там можете да събирате само основна информация за контакт, т.е. име и фамилия, имейл, телефонен номер, адрес, език. Но можете да съберете и по-подробна информация, която може да ви бъде полезна.
Expert note
Клиентската база данни е ценен инструмент за всяка компания, която иска да управлява по-ефективно връзката си с клиентите си.

Прехвърлете данните си от CallHub в LiveAgent
LiveAgent е алтернатива на Aircall в B2B индустрията. Предлага реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти.
Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.