Какво е клиентската база данни?
Съхранявайте цялата си информация и данни за клиенти в клиентската база данни в LiveAgent. Можете да съхранявате основна информация за контакт като телефонен номер, имейл, фирмен адрес или езикови предпочитания и много други. Разберете какво искат компаниите и запазете тази информация. Можете да видите и предишни разговори в тази база данни.


Frequently asked questions
Какво е клиентската база данни?
Клиентската база данни е мястото в LiveAgent, където можете да съхранявате цялата си информация и данни за клиентите. Това може да бъде основна информация, като телефонен номер, имейл адрес, но също така и по-подробна и индивидуална.
Важно ли е да имате клиентска база данни за вашата компания?
Наличието на клиентска база е важно за вашия бизнес, тъй като показва информация за хората, които взаимодействат с вашия бизнес, така че те се интересуват от услугите, които предоставяте, или продуктите, които предлагате. Благодарение на това можете например да определите по-ясно вашата целева група.
Как да организирам клиентска база данни?
Начинът, по който организирате клиентската си база, зависи от вас. Там можете да събирате само основна информация за контакт, т.е. име и фамилия, имейл, телефонен номер, адрес, език. Но можете да съберете и по-подробна информация, която може да ви бъде полезна.
Expert note
Клиентската база данни е ценен инструмент за всяка компания, която иска да управлява по-ефективно връзката си с клиентите си.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
С цел да подобрите продажбите, е важно да знаете кои комуникационни канали са най-използвани и ефективни при осъществяването им. Събирайте полезна информация от рейтингите на служителите и използвайте софтуер за проследяване на клиентите. Сегментирайте клиентите по техния интерес и произход, за да подобрите маркетинговите си съобщения.
Текстът обяснява важността на отчетите за разбиране на здравето и бъдещето на компанията. Жизненият цикъл на тикетите в системата за клиентска поддръжка е описан и анализът му може да помогне за бързото им отговаряне. LiveAgent предлага следене на жизнения цикъл на тикетите и всички действия с тях. Системата автоматично сортира тикетите според приоритета им. Общите разговори в текста не са обяснени достатъчно.
LiveAgent предлага различни функции за клиентско обслужване, включително списъци с клиенти и смарт правила, които улесняват работата на агентите и подобряват услугите. Продуктите на компанията включват персонализирани роли на потребителите, списъци с клиенти и клиентски формуляри. Хелп деск порталът е безплатен и персонализируем. Решаването на тикети също е възможно. Всички тези функции могат да осигурят повече ефективност и удобство при работа с клиентите.