Изходящи обаждания

Какво представляват изходящите обаждания?

Изходящите обаждания са тип телефонен контакт, иницииран от служител в контактен център. Обикновено тези обаждания към клиенти се правят от член на екип за продажби или представители обслужване на клиенти.

Търговските екипи правят “студени” обаждания към нови потенциални клиенти, които до сега не са контактували с компанията. Тези изходящи обаждания са много полезни за привличане на потенциални клиенти и за разширяване на списъка с контакти на бизнесите.

Стратегии за успешни изходящи обаждания

По-долу ще откриете някои стратегии, които могат да ви помогнат да постигнете ново ниво в изходящите обаждания.

Винаги спазвайте закона

Различните места имат различни законови изисквания за управлението на контактен център. Уверете се, че разбирате добре приложимите закони и разпоредби във вашия район.

Ако нямате адвокат на компанията, задължително наемете друга компания, която да прегледа приложимите закони. Бъдете особено внимателни относно обработката и съхранението на информация и данни на клиентите. Изтичането на информация може да е пагубно за репутацията ви, както и за целия бизнес.

Въведете софтуер за управление на изходяща телефонна централа

Не подценявайте важността на надеждния софтуер за телефонна централа с отлични възможности за изходящи обаждания.

Хелп деск софтуер като LiveAgent прави възможно създаването на изходяща телефонна централа като част от ключовата дейност на компанията. Той осигурява не само начин операторите ви да достигнат до потенциални клиенти, но и ви дава възможност по-късно да изучавате взаимодействията с клиентите и да подобрите допълнително показателите за ефективността си. В случай, че вече използвате друг софтуер, например CallHub или CallPage, LiveAgent поддръжа прехвърлянето на данни от тези и много други платформи.

Освен това, можете да пазите всички важни данни в интегрираната CRM система, за да могат служителите ви да осигурят отлично клиентско изживяване всеки път.

Софтуер за телефонна централа LiveAgent

Обучавайте служителите си

Никой не иска да получи обаждане от човек, който е притеснен или изнервен и с когото като цяло е трудно да се говори. Уверете се, че членовете на екипа на контактния ви център са добре обучени и подготвени да говорят с клиентите във всякакви ситуации.

Има много начини, по които можете да осигурите обучение на персонала си. Кой ще изберете зависи от размера на контактния ви център, колко служители имате и типа клиенти, с които обикновено разговаряте.

Ето някои от начините да обучите персонала на контактния си център:

  • насрочете редовни обучения – Те могат да бъдат водени от външни професионалисти или по-опитни служители в компанията ви.

  • организирайте семинари – Уверете се, че служителите ви са в крак с новите практики и технологии на пазара.

  • анализирайте записите на разговори – Хелп деск софтуер като LiveAgent ви дава възможност да изучавате записите на минали разговори с клиенти. Можете да ги използвате, за да научите служителите кои са добрите и лошите практики в клиентското обслужване.

История на обажданията в телефонната централа на LiveAgent
  • изполвайте сценарии за обаждания – Планирането на обаждания е фундаментално и сценариите трябва да бъдат разработени внимателно. Не е добре сътрудниците по продажби или клиентско обслужване да звучат твърде сковано и неестествено.

Обучавайте служителите си - App - Uploads - 2021 - 10 - Research 13 84percent.svg

Анализирайте и подобрете показателите си

Трябва постоянно да следите и обновяване ключовите показателите за представянето (KPI) и целите, които задавате за бизнеса си. Някои от показателите, на които трябва да обръщате внимание, включват:

Отчет за работата в софтуер за клиентско обслужване - LiveAgent

Тези ключови показатели за обслужването ще ви дадат възможност да измерите доколко е успешен контактния ви център за изходящи обаждания. Те също така ще ви осигурят данни, които може да използвате, за да коригирате работните си практики. Например, може да откриетем че контактният ви център не успява да извлече полза от автоматичното набиране, но функции от типа на автоматични гласови отговори и автоматично връщане на обаждането са много полезни. Затова по-добре преразпределете бюджета си и осигурете безпроблемна работа.

Make outbound calls with LiveAgent

LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!

Frequently asked questions

Какво представляват изходящите обаждания и какви типове са?

Изходящите обаждния са тези взаимодействия по телефона, които са инициирани от изходящ контактен център от служителите към клиентите. Типовете изходящи обаждания включват телемаркетинг и "студени" обаждания, набиране на средства, маркетингови обаждания, клиентски проучвания, следпродажбени обаждания и т.н.

"Изходящо обаждане" означава ли, че аз съм се обадил?

Да. При изходящото обаждане, обаждащият се инициира контакта с получателя.

Как да обработвам изходящи обаждания в LiveAgent?

Хелп деск софтуерът на LiveAgent ви дава възможност да настроите телефонна централа за изходящи разговори. Ако желаете да предложите забележително клиентско обслужване, можете веднага да се запознете с LiveAgent като се регистрирате за безплатен 14-дневен тестов период или да насрочите демо обаждане с член на екипа ни за продажби.

Как да направя изходящият контактен център ефективен?

Можете да го постигнете като се уверите, че служителите в изходящия ви контактен център осигуряват отлична комуникация с клиентите - да са учтиви, да уважават времето на клиентите и да карат клиентите ви да се чувстват оценени. Освен това, винаги насрочвайте последващ разговор, в случай че клиента ви има допълнителни въпроси, не е сигурен в нещо и т.н. Това ви дава възможност да изградите силни и дълготрайни връзки с клиентите.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо