Какво представлява изчакващият обработка тикет?
Тикетите, които не могат да бъдат решени веднага се наричат изчакващи и се маркират като отворени. Причината за невъзможността да бъдат решени е изчакването на отговор от клиента или от член на екипа.
Frequently Asked Questions
Какво представлява изчакващият обработка тикет?
Изчакващите обработка тикети са тикети, които не могат да бъдат приключени веднага. Те се маркират като отворени, но изчакващи обработка.
Кои са най-честите причини за задържане на тикетите?
Най-честата причина за задържане на тикетите е изчакването на допълнителна информация от човека, нуждаещ се от помощ или когато даден служител трябва да изчака отговор от друг член на екипа.
Къде можете да откриете изчакващите обработка тикети в LiveAgent?
Изчакващите обработка тикети могат да бъдат открити в раздела с тикети. Те са отбелязани по определен начин, което прави откриването и избирането им лесно.
Expert note
Изчакващият тикет е отворен тикет, който изчаква обработка. Това може да се дължи на липсата на отговор от клиента или на член на екипа за поддръжка.

Уникалните контактни полета помагат за предоставянето на по-лични и компетентни услуги за удовлетворение на клиентите, което води до лоялни клиенти и генериране на нови приходи. Бюро услугите и LiveAgent са важни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Бъговете в програмите причиняват проблеми и губи.