Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Изчакващ тикет

Какво представлява изчакващият обработка тикет?

Тикетите, които не могат да бъдат решени веднага се наричат изчакващи и се маркират като отворени. Причината за невъзможността да бъдат решени е изчакването на отговор от клиента или от член на екипа.

Често задавани въпроси

Какво представлява изчакващият обработка тикет?

Изчакващите обработка тикети са тикети, които не могат да бъдат приключени веднага. Те се маркират като отворени, но изчакващи обработка.

 

Кои са най-честите причини за задържане на тикетите?

Най-честата причина за задържане на тикетите е изчакването на допълнителна информация от човека, нуждаещ се от помощ или когато даден служител трябва да изчака отговор от друг член на екипа.

 

Къде можете да откриете изчакващите обработка тикети в LiveAgent?

Изчакващите обработка тикети могат да бъдат открити в раздела с тикети. Те са отбелязани по определен начин, което прави откриването и избирането им лесно.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо