Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ITIL (библиотека за инфраструктурата на информационните технологии)

Какво е ITIL?

ITIL или библиотека за инфраструктурата на информационните технологии е колекция от ръководства и най- добри практики за планиране и предоставяне на IT управление на услуга (ITSM). Включва процеси, задачи, информация, която може да бъде използвана за създаването на интеграция със стратегия на компания и за предоставянето на по- голямо значение. Помага на компаниите и бизнесите да управляват рискове, да изграждат по-силни клиентски връзки, да подобряват ефективността, да подобряват конкурентното предимство, да намалят разходите и много повече. Използва се също така за измерването на подобрението.

Често задавани въпроси

Каква е целта на ITIL?

ITIL или библиотека за инфраструктурата на информационните технологии е набор от подробни IT практики за управление на услуга, чийто фокус пада върху приравняването на IT услугите към нуждите на бизнеса. ITIL описва процесите и процедурите, които не са специфични за организация или технология, но може да се използва от организация за внедряването на стратегия, да се посочва стойност и да се поддържа минимално ниво на компетентност,

 

Кои са 5-те етапа на ITIL?

5-те етапа на ITIL са стратегия за услугата, дизайн на услугата, операция на услугата и постоянно подобрение на услугата. Стратегията има за цел да се вземе решение за стратегията на клиентската услуга. Проектът има за цел да моделира нови IT услуги. Промяната е създаването и внедряването на IT услуги. Оперативната част е гарантирането на ефективно и ефикасно снабдяване с IT услуги. От друга страна, постоянното подобрение на услугата е употребата на методи за управление на качеството от предишните успехи и несполуки.

 

За какво се използва ITIL?

ITIL може да донесе предимства на всяка една организация, която предоставя на потребителите IT услуга или продукт. Тя се използва предимно в различните видове компании, от органи на властта, университети или неправителствени организации. ITIL не е стандарт, а набор от най- добри практики, който може да помогне за намаляването на разходите като се оптимизира употребата на ресурси, по- добрата доставка на услуга и клиентско удовлетворение, както и по- голямото съвпадение между IT и бизнес групи.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо