Какво е индекс на потребителската лоялност ?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е статистика, която указва лоялността на Вашите клиенти. Тя показва, доколко клиентите са склонни да препоръчат Вашите услуги или продукти. Тя Ви помага също така да откриете клиенти, които имат склонност към безпокойство.
Анализът на индекса на потребителската лоялност обикновено включва серия от въпроси за определянето на причината зад поведението на клиента, дали те активно хвалят Вашите продукти или се скатават.
Frequently Asked Questions
Какъв е процентът за индекс на потребителската лоялност (NPS)?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е измерителен показател, който дава достъп до дадена компания. Това е алтернатива за измерване на клиентската увереност. Според проучване на Bain & Company, индексът на потребителската лоялност може да увеличи дохода на компанията
Как се калкулира индекса на потребителската лоялност (NPS)?
За калкулирането на индекса на потребителската лоялност, извадете процента на критиките от процента на хвалбите. Така например, ако 50% от Вашите респонденти Ви хвалят, а 20% Ви критикуват, тогава резултатът от индекса на потребителската лоялност е 30%. Колкото по- висок е процентът, токова по- добре за Вашия бизнес.
Как можете да измерите индекса на потребителската лоялност (NPS) на LiveAgent?
Можете да измерите индекса на потребителската лоялност с LiveAgent. Като потребител, имате достъп до всички инструменти, които са необходими за произвеждането на анкети и измерването на клиентското удовлетворение. LiveAgent предлага интеграция с Nicereply. Това е инструмент за цялостно проучване на клиентското удовлетворение. Той предоставя методи за разпределение на анкетите на клиентите.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Bark
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който може да бъде интегриран с други системи и предлага редица функционалности. Компанията има награди и сертификати, както и партньорска програма. Чрез LiveAgent може да се осъществява обслужване на клиенти и управление на оплаквания, както и да се изгражда клиентски портал и да се управляват имейли.
Текстът предоставя шаблони за имейли за клиентско обслужване, за да се съобрази с тона на бранда. Предлагат се няколко базирани на сценарии шаблона включително автоматичен отговор, благодарности и оплаквания. По-нататък, той предоставя съвети за подхода към клиентите в социалните медии и примери за шаблони за отговори. Шаблоните за отговор са използвани често като хелп деск функционалности, за да се увеличи ефективността и клиентското удовлетворение. Текстът приключва с десет примера за шаблони за хелп деск.
Шаблони за имейли за обратна връзка
Текстът се фокусира върху важността на електронния маркетинг и как да се подобри ефикасността му. Подсказки за усъвършенстване на цените на продуктите се предлагат с шаблони за имейли за следпродажбени обаждания. Ключовият момент е да се създаде персонализиран подход към клиентите и да се ползват правилните инструменти за управление на имейли. Важно е да се обмислят и моментът и тонът на съобщенията за максимален ефект, както и да се ползва софтуер за управление на задачите и проследяване на SLA.