Какво е индекс на потребителската лоялност ?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е статистика, която указва лоялността на Вашите клиенти. Тя показва, доколко клиентите са склонни да препоръчат Вашите услуги или продукти. Тя Ви помага също така да откриете клиенти, които имат склонност към безпокойство.
Анализът на индекса на потребителската лоялност обикновено включва серия от въпроси за определянето на причината зад поведението на клиента, дали те активно хвалят Вашите продукти или се скатават.
Frequently asked questions
Какъв е процентът за индекс на потребителската лоялност (NPS)?
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е измерителен показател, който дава достъп до дадена компания. Това е алтернатива за измерване на клиентската увереност. Според проучване на Bain & Company, индексът на потребителската лоялност може да увеличи дохода на компанията
Как се калкулира индекса на потребителската лоялност (NPS)?
За калкулирането на индекса на потребителската лоялност, извадете процента на критиките от процента на хвалбите. Така например, ако 50% от Вашите респонденти Ви хвалят, а 20% Ви критикуват, тогава резултатът от индекса на потребителската лоялност е 30%. Колкото по- висок е процентът, токова по- добре за Вашия бизнес.
Как можете да измерите индекса на потребителската лоялност (NPS) на LiveAgent?
Можете да измерите индекса на потребителската лоялност с LiveAgent. Като потребител, имате достъп до всички инструменти, които са необходими за произвеждането на анкети и измерването на клиентското удовлетворение. LiveAgent предлага интеграция с Nicereply. Това е инструмент за цялостно проучване на клиентското удовлетворение. Той предоставя методи за разпределение на анкетите на клиентите.
Expert note
Индексът на потребителската лоялност (NPS) е мерило за това каква е вероятността клиентите да препоръчат вашия бизнес. Това е отличен начин за измерване на ефективността на клиентската услуга.

Как да провеждате проучване на клиенти
Текстът предлага съвети за подобряване на обратната връзка с клиентите, като споделяне на тенденциите с екипа, възнаграждаване на клиентите и използване на софтуер за често задавани въпроси. С организиране на съобщенията и въпросите, всеки може да се възползва от обратната връзка на клиентите. Продължавайки да работите върху подобряване на удовлетвореността на клиентите, можете да измерите напредъка си и да се насладите на ползите.
В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!
Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите. За тази цел, компанията трябва да цени клиентите си и да осигури персонализирано обслужване с намалени усилия на клиентите. Помощта на Help Desk софтуер, като LiveAgent, може да подобри обслужването на клиентите и да увеличи продажбите.
Показатели за обработка на запитвания
Текстът включва повече от 282 секунди на дребноза продажби на дребно, за бизнес, ИТ и финансови услуги. Също така, споделят се примери за спазване на графици за обработка на запитвания в отдела за съдействие на клиенти.
LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, който предлага система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и други функционалности, които могат да подобрят обслужването на клиентите. Предлага безплатен тестов период и софтуер за форуми, която може да бъде персонализирана за всяка компания. LiveAgent е най-добрата алтернатива на HelpSpot.