Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Индекс на потребителската лоялност (NPS)

Какво е индекс на потребителската лоялност ?

Индексът на потребителската лоялност (NPS) е статистика, която указва лоялността на Вашите клиенти. Тя показва, доколко клиентите са склонни да препоръчат Вашите услуги или продукти. Тя Ви помага също така да откриете клиенти, които имат склонност към безпокойство.

Анализът на индекса на потребителската лоялност обикновено включва серия от въпроси за определянето на причината зад поведението на клиента, дали те активно хвалят Вашите продукти или се скатават.

Често задавани въпроси

Какъв е процентът за индекс на потребителската лоялност (NPS)?

Индексът на потребителската лоялност (NPS) е измерителен показател, който дава достъп до дадена компания. Това е алтернатива за измерване на клиентската увереност. Според проучване на Bain & Company, индексът на потребителската лоялност може да увеличи дохода на компанията

 

Как се калкулира индекса на потребителската лоялност (NPS)?

За калкулирането на индекса на потребителската лоялност, извадете процента на критиките от процента на хвалбите. Така например, ако 50% от Вашите респонденти Ви хвалят, а 20% Ви критикуват, тогава резултатът от индекса на потребителската лоялност е 30%. Колкото по- висок е процентът, токова по- добре за Вашия бизнес.

 

Как можете да измерите индекса на потребителската лоялност (NPS) на LiveAgent?

Можете да измерите индекса на потребителската лоялност с LiveAgent. Като потребител, имате достъп до всички инструменти, които са необходими за произвеждането на анкети и измерването на клиентското удовлетворение. LiveAgent предлага интеграция с Nicereply. Това е инструмент за цялостно проучване на клиентското удовлетворение. Той предоставя методи за разпределение на анкетите на клиентите.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо