Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Хелп деск софтуер

Какво е хелп деск софтуер?

Хелп деск софтуерът е тук за да управлява връзките с клиентите. Това е онлайн платформа, на която Вашите агенти могат да разрешават проблемите на клиентите.

На хелп деск софтуера, всеки повдигнат въпрос се превръща в тикет. Тези тикети не съдържат информацията за клиентите, а само за техния проблем. Това може да има за резултат повтаряне на въпросите и клиентите да останат разочаровани.

Хелп деск софтуерът предлага много преимущества за агентите, както и на клиентите. Агентите могат да разпределят, да приоритизират и да категоризират тикети, както и лесно да сортират разрешените и неразрешените тикети. Клиентският портал дава на клиентите база знания и общностен форум, на който могат да открият отговорите на техните проблеми.

Често задавани въпроси

Как да определим хелп деск софтуера?

Софтуерът за обслужване е софтуер, който обслужва операциите на екипа за клиентско обслужване. Благодарение на него, имате възможността да интегрирате всички агенти на едно място, да имате достъп до имейл кутията, чатовете на живо, обажданията, формулярите за контакт, както и всички клиентски данни, историята с контактите и отчетите.

Кои са задължителните характеристики на хелп деск софтуера?

Необходимите функции на софтуера за техническо обслужване включват достъп до всички комуникационни канали, като имейл, социални медии, чат на живо и кол център, интуитивен интерфейс, възможността за интегриране на други инструменти и опции за кооперация с другите агенти. Разбира се, софтуерът трябва да се третира на високо ниво.

Предлага ли LiveAgent хелп деск софтуер?

LiveAgent предлага софтуер за техническо обслужване. Софтуерът включва всички необходими опции за да запази отдела за клиентско обслужване на най- високо ниво. Той не само предоставя функции с множество канали, но също така и достъп до отчети и история на активността. Той включва също така множество допълнителни характеристики, които могат да подобрят работата на екипа.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо