Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Хелп деск система

Какво е хелп деск система?

Хелп дескът е място, което носи отговорност за разрешаване на различни проблеми и запитвания. Може да бъде управлявано от лица или групи експерти. Те използват хелп деск софтуер за да предоставят съдействие и отговор на технически въпроси. Те комуникират с клиентите чрез различни канали, като телефон, онлайн чат или имейл.

Хелп деск софтуерът Ви предлага много функции и характеристики- отчети, игровизация, чат на живо и много повече.

Често задавани въпроси

Какво е хелп деск система?

Хелп деск ситемата е място за обширна клиентска услуга, която гарантира че информацията е изпратена на клиентите, които се нуждаят от помощ. Тя гарантира по-бързото и по- ефикасното разрешаване на клиентските оплаквания, благодарение на автоматизирания процес за обработване на оплаквания. Може да бъде използвано както за външна употреба- за клиентите на компанията и за външна употреба - насочена към служителите.

Кои са видовете хелп деск система?

Има четири основни вида хелп деск. Първият е уеб хелп деск, който се отнася за хостването в облак или софтуера като услуга (SaaS), например компании, които отдават под наем решение за абонамент. Друг вид е стационарното бюро за помощ. То бива използвано, когато компанията притежава и хоства система и има пълен контрол върху отдела по обслужването. Четвъртият вид е корпоративният хелп деск, или хелп деск, който преминава границата на клиентските запитвания, но също така включва характеристики, които подобряват представянето на компанията. Последният вид е хелп дескът с отворени ресурси. Този вид хелп деск персонал не тества потребителските лицензи или разрешения за да получат достъп до кода на източника.

Колко време отнема внедряването на хелп деск системата?

Времето, което отнема внедряването на хелп деск системата зависи от това, колко време ще Ви отнеме да определите, как ще използвате техническото обслужване. При оценката на времето за внедряване е необходимо да се включи: времето за внедряване на служителите, времето за създаване на технически хелп деск, планиране, как ще измерите ефективността на хелп деска.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо