Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Гласът на клиента

Какво е Гласът на клиента?

Гласът на клиента е процес, при който се улавят очакванията и предпочитанията на клиента. Това е вид обратна връзка от страна на клиента по отношение на преживяването, което е имал при досега му с продукта на компанията.

Това е обратна връзка, която се получава при обаждане или имейли, които принципно биват генерирани от маркетинговите екипи на компанията. Този процес помага на компанията да подобри своята репутация и продукти, като така бъдат оправдани очакванията на клиентите ѝ.

FAQ

Какво е “Глас на клиента”?

С “Гласа на клиента” се обозначава процеса на анализиране на клиентските очаквания, предпочитания и преживявания за дадената услуга- както положителни, така и отрицателни. Благодарение на нея, сме в състояние да събираме и числови, както и обозначаващи качеството данни.

Защо е важен “Гласът на клиента”?

Гласът на клиента е от изключителна важност, ако не и най-важният фактор. Вслушвайки се в “Гласа на клиента”, се уверявате, че клиентът ще остане верен на Вашата марка за възможно най- дълъг период от време, той ще види, че мнението му е от значение. Печалбите Ви ще се увеличат, ще се откроите от конкуренцията, доволният клиент ще рекламира марката

Как мога да подобрите резутата си от “Гласа на клиента”?

За да подобрите “Гласа на Вашите клиенти”, можете да въведете няколко различни процеси или да започнете да използвате инструменти, които ще улеснят Вашата работа. Първо, можете да автоматизирате Вашето клиентско обслужване. Благодарение на това е възможна по- голямата ефективност, тъй като повтарящите се дейности не отнемат толкова много от работното време. Ако голям процент от клиентите се обръщат с едно отделно запитване, могат да получат автоматично отговор или може да бъдат прехвърлени на “Най- често задаваните въпроси”. Второ – клинетът има много канали за контакти, от които да избира. Следователно си струва да използвате инструмент за омниканал, от който да избирате, това ще Ви позволи да наблюдавате историята на комуникацията на едно място. Третото важно нещо е много доброто управление на клиентското обслужване. Трябва да търсите решения, които Ви позволяват управление на Човешките ресурси в съчетание с ключовия показател за ефективност (англ. KPI) и презентация на резултатите. Последното се отнася до независимостта от IT отделите. Основната идея е че всички дейности, които са относително лесни и не изсикват специализирани знанич могат да се извършват от отдела за клиентско обслужване.

Как да стигнем до “Гласа на клиента”?

Y”Можете да използвате различни инструменти за да анализирате “Гласа на клиента”. Примери за инструменти са: 1. Клиентска анкета , на която задавате въпроси, които са важни за самата марка. Анкетите може да бъдат по- подробни и да се състоят от няколко части. Всичко зависи от това, от каква информация се нуждаете. 2. Филтрите, които ще сортират информацията. Тези може да бъдат например: недоволни клиенти, резултати от разговори с клиенти, отворена верига или отбелязване на напредък. 3. Известие за “Глас на клиента”. Благодарение на това, ще получите известие за “Глас на клиента”. 4. Създаване на доклади. Докладите ще Ви позволят да наблюдавате и да анализирате, какво се е случило.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо