Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

В срок до

Какво е срокът?

До даден срок от е продължителността на времето, до което даден тикет трябва да бъде разрешен без нарушение на политиката на нарушението на Споразумението за нивото на обслужване (СНО).Автоматичните системи се съхраняват на място с цел изпращането на известие чрез имейл на мениджъра, ако тикетът не е обработен в необходимото време

Тикетите ‘в срок до’ се поставят направо до тях. Срокът за обработка на тикет може да бъде променян, в случай че е обозначено че това ще ощастливи клиента. Тикетите ‘отговор до’ са тези които нарушават времето за отговор, докато ‘просрочените’ тикети са тези, които нарушават срока за разрушаване. По този начин, служителите могат да използват филтри за да знаят, кои тикети трябва да бъда разрешени.

Често задавани въпроси

Какво означава 'в срок до'?

В срок до е период за валидност на данните. По прецизно, това означава данните, с които даден тикет трябва да бъде таксуван, без да нарушава политиката за нарушението на Споразумението за нивото на обслужване (СНО). Ако системата забележи, че тикетът няма да бъде разрешен в рамките на исканото време, известията се изпращат по имейл до мениджъра.

Как да проверите срока на LiveAgent?

За да проверите 'срока до' на LiveAgent е необходимо да се впишете в системата. В панела за навигация ще откриете опция относно валидността на всеки тикет. Това е изключително важно за разрешаването на всеки един тикет навреме. Това оказва огромно въздействие върху възприятието на клиентската услуга от страна на потребителите.

Кой следва да управлява сроковете?

Данните на индивидуалните тикети трябва да бъдат управлявани от агента, който е отговорен за тях. Въпреки това, общото наблюдение трябва да бъде извършвано непрекъснато от мениджъра на екипа за клиентско обслужване, който е пряко отговорен за дейностите на екипа и изпълнението на задачите, които са поставени.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо