Дистанционно удостоверяване

Какво е дистанционно удостоверяване?

Когато искате да оторизирате потребителите си, не е необходимо да правите това директно в приложението. Дистанционното удостоверяване позволява на потребителите ви да влизат в системата чрез външни платформи. Включително и социални медии с технология за единен вход като Facebook или Google, както и корпоративно удостоверяване с технология с единен вход като JSON Web Token (JWT) или Secure Assertion Markup Language (SAML).

Frequently asked questions

Какво е дистанционно удостоверяване?

Дистанционното удостоверяване представлява възможността за влизане в системата чрез външни платформи. Няма нужда от създаване на специален профил за една платформа.

 

Какви са предимствата на дистанционното удостоверяване?

Дистанционното удостоверяване позволява по-лесен достъп до приложението и по-кратко време за настройване на профила на дадена платформа. Позволява ви да отстранявате проблеми дистанционно. Улеснява дистанционната работа на служителите и насърчава съвместната работа.

 

Позволява ли LiveAgent дистанционно удостоверяване?

LiveAgent позволява дистанционно удостоверяване. Внася удобство в работата на служителите, най-вече в дистанционната работа.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Дистанционното удостоверяване е бъдещето на бизнес обслужването, което ще спести време и разходи и осигурява бързо решаване на проблеми на клиентите.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Saml (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider).

SAML

Текстът разглежда множество термини, свързани с обслужването на клиенти и маркетингови стратегии, както и важността на подхода, ориентиран към клиента и кодекса на добрите практики за компаниите. Представени са и конкретни инструменти и техники като жив чат и кодов редактор. Разгледани са и алтернативи на софтуери като LiveAgent и Aircall. Текстът завършва с информация за безопасността на системи за поддръжка.

Quality unit е компанията създала LiveAgent, като ние правим всичко възможно, за да може LiveAgent да бъде с максимално високо ниво на безопасност. Научете повече за функциите на безопасност на LiveAgent.

Безопасност на системата за клиентска поддръжка

Текстът включва информация за портал за поддръжка, прехвърляне на данни, статус на системата, списък с промени и оферти за поддръжка. Компанията разполага с награди и сертификати, има отзиви от клиенти и партньорска програма. На сайта има блог, речник, академия и калкулатор на цени за софтуер за клиентско обслужване. Контакти за продажби са на разположение и има възможност за записване на демо и абониране за бюлетин.

Над 17 000 клиенти доверяват личните си данни на LiveAgent. Сигурността на данните е от изключително значение за нас. Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, съобразени със стандарти Tier IV или III+, PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001.

Политика за сигурността на личните данни

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва система за управление на оплаквания, клиентски портал, управление на имейли и самообслужване. Лесно може да се интегрира с други софтуерни решения, като предлага демонстрация и безплатен триал. Разполага с портал за поддръжка, списък с промени и обществена програма за партньори. Предлага се на различни цени и е популярен в областта на VoIP телефони и системи.

Преминете от Hesk към LiveAgent и работете с помощта на мултиканална система за управление на тикети, оперираща и със социалните медии и се възползвайте от супер бързата ни джаджа за чат на живо.

Алтернатива на Hesk - LiveAgent

LiveAgent предлага повече интеграции със социалните медии и включва база знания, клиентски форум, автоматизация и правила, както и API функции, докато Hesk липсва тези функционалности.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо