Какво е дистанционно удостоверяване?
Когато искате да оторизирате потребителите си, не е необходимо да правите това директно в приложението. Дистанционното удостоверяване позволява на потребителите ви да влизат в системата чрез външни платформи. Включително и социални медии с технология за единен вход като Facebook или Google, както и корпоративно удостоверяване с технология с единен вход като JSON Web Token (JWT) или Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently asked questions
Какво е дистанционно удостоверяване?
Дистанционното удостоверяване представлява възможността за влизане в системата чрез външни платформи. Няма нужда от създаване на специален профил за една платформа.
Какви са предимствата на дистанционното удостоверяване?
Дистанционното удостоверяване позволява по-лесен достъп до приложението и по-кратко време за настройване на профила на дадена платформа. Позволява ви да отстранявате проблеми дистанционно. Улеснява дистанционната работа на служителите и насърчава съвместната работа.
Позволява ли LiveAgent дистанционно удостоверяване?
LiveAgent позволява дистанционно удостоверяване. Внася удобство в работата на служителите, най-вече в дистанционната работа.
Expert note
Дистанционното удостоверяване е бъдещето на бизнес обслужването, което ще спести време и разходи и осигурява бързо решаване на проблеми на клиентите.

Текстът разглежда множество термини, свързани с обслужването на клиенти и маркетингови стратегии, както и важността на подхода, ориентиран към клиента и кодекса на добрите практики за компаниите. Представени са и конкретни инструменти и техники като жив чат и кодов редактор. Разгледани са и алтернативи на софтуери като LiveAgent и Aircall. Текстът завършва с информация за безопасността на системи за поддръжка.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
Текстът включва информация за портал за поддръжка, прехвърляне на данни, статус на системата, списък с промени и оферти за поддръжка. Компанията разполага с награди и сертификати, има отзиви от клиенти и партньорска програма. На сайта има блог, речник, академия и калкулатор на цени за софтуер за клиентско обслужване. Контакти за продажби са на разположение и има възможност за записване на демо и абониране за бюлетин.
Политика за сигурността на личните данни
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва система за управление на оплаквания, клиентски портал, управление на имейли и самообслужване. Лесно може да се интегрира с други софтуерни решения, като предлага демонстрация и безплатен триал. Разполага с портал за поддръжка, списък с промени и обществена програма за партньори. Предлага се на различни цени и е популярен в областта на VoIP телефони и системи.
Алтернатива на Hesk - LiveAgent
LiveAgent предлага повече интеграции със социалните медии и включва база знания, клиентски форум, автоматизация и правила, както и API функции, докато Hesk липсва тези функционалности.