Какво е динамично съдържание?
Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.
Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.
Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.
Frequently Asked Questions
Какво е динамично съдържание?
Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.
Ценят ли клиентите динамичното съдържание?
Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.
Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?
На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.