Динамично съдържание

Какво е динамично съдържание?

Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.

Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.

Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.

Frequently asked questions

Какво е динамично съдържание?

Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.

Ценят ли клиентите динамичното съдържание?

Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.

Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?

На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Динамичното съдържание се адаптира към предпочитанията и интересите на потребителите, като ги насочва към персонализирана информация. Популярен в социалните медии и сайтовете с контекстна помощ.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Онлайн техническата поддръжка е помощ предоставяна на клиентите онлайн (по мрежата). Може да бъде осигурявана чрез различни канали: чат, имейл и т.н.

Онлайн техническа поддръжка

Служителите от екипа за техническа поддръжка трябва да познават продуктите на компанията и да имат добри комуникационни умения, включително писане без грешки и говорене на няколко езика. Онлайн техническата поддръжка е услуга, която помага на потребителите да решават проблеми с технологични продукти като телефони, компютри и софтуер. LiveAgent предоставя този вид поддръжка, като същевременно управлява всички канали за връзка с клиентите.

Порталът за поддръжка съхранява статиите ви от информационната база, публикациите във форума и отзивите на вашите клиенти. Той осигурява поддържка вашите клиенти, дори когато не сте онлайн.

Портал за поддръжка

LiveAgent предлага създаване на клиентски портал и допълнителна информационна база срещу $19/месец. Ръководителите на екипи обикновено отговарят за 5-10 служители. Самообслужването е удобен начин за откриване на решения вместо да се свързвате с екипа за обслужване на клиенти. Временните сътрудници са потребители, създадени за кратък период от време. Персонализираният статус в тикетите помага на компаниите да се впишат по-точно в процеса на обслужване на клиенти. Стандартните статуси са отворен, разрешен, нов и затворен, но могат да бъдат редактирани в LiveAgent, ако имате подходящите разрешения.

Временният сътрудник е потребител на системата, създаден за кратък период от време. Временният сътрудник е потребител създаден за кратък период от време.

Временен сътрудник

Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти. Изчакващите тикети и самообслужването са част от процеса на обработка на тикети. Отстраняването на неизправности зависи от опитността на лицето, което ги отстранява. Важно е да се знае за прогнозните оценки за удовлетвореността.

Не се подлудявайте, търсейки алтернатива на каналите. Сега погледнете LiveAgent и неговата поддръжка, инструменти и функции на omnichannel.

Търсите алтернативни канали?

LiveAgent предлага страхотни ценови планове за помощ бюро софтуер за SMB в 2020, като е най-рецензираният и #1 класиран продукт. С помощта на LiveAgent можете да бъдете по-близо до клиентите си и да им помагате по-бързо. Вземете повече и дайте повече, като разгледате нашите ценови планове и подобрите услугата си.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо