Какво е динамично съдържание?
Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.
Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.
Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.
Frequently Asked Questions
Какво е динамично съдържание?
Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.
Ценят ли клиентите динамичното съдържание?
Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.
Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?
На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.
Expert note
Динамичното съдържание се адаптира към предпочитанията и интересите на потребителите, като ги насочва към персонализирана информация. Популярен в социалните медии и сайтовете с контекстна помощ.

Разглеждани са различни начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на геймификация, включително мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Основната цел на тези методи е да подобрят производителността на служителите и да създадат по-добър опит за клиентите. LiveAgent предлага софтуер за хелп деск, реферален маркетинг и онлайн чат, които са насочени към подобряването на клиентското обслужване в B2B индустрията.