Какво е динамично съдържание?
Уебсайт съдържанието, което често се променя спрямо нуждите на наблюдаващия е познато като динамично съдържание.
Когато клиентът направи запитване на уеб страницата, приложението работи по начин, който генерира съдържанието и се изобразява на екрана, това е на базата на преференциите на клиента. Това помага на клиента да има добро преживяване.
Всички предишни посещения на отделен клиент може да помогнат за модифицирането на съдържанието, което клиентът предпочита да вижда, тъй като съдържанието автоматично се променя спрямо езика на клиента, който го гледа.
Frequently asked questions
Какво е динамично съдържание?
Динамичното съдържание е изцяло интернет и дигитално съдържание, което се променя в зависимост от данните, които имаме, както и в зависимост от съдържанието и предпочитанията на потребителя. Те могат да бъдат публикувани в текст, видео или миксирана форма. На тази база, например, YouTube алгоритмите, които показват материалите според предпочитанията на потребителя.
Ценят ли клиентите динамичното съдържание?
Клиентите ценят динамичното съдържание, защото чувстват, че съдържанието е адаптирано към техните интереси и предпочитания и е насочено директно към тях. Повечето социални медии работят на този принцип, но такова съдържание се появява също така на уебсайтовете или на клиентското обслужване.
Можете ли да използвате динамичното съдържание на LiveAgent?
На LiveAgent можете да използвате динамичното съдържание. То се променя спрямо нуждите на наблюдаващия. Предишните посещения на уебсайта помагат за избирането на съдържание. Това работи страхотно като система за поддръжка на езика на клиента, когато сърфира в сайта.
Expert note
Динамичното съдържание се адаптира към предпочитанията и интересите на потребителите, като ги насочва към персонализирана информация. Популярен в социалните медии и сайтовете с контекстна помощ.

Служителите от екипа за техническа поддръжка трябва да познават продуктите на компанията и да имат добри комуникационни умения, включително писане без грешки и говорене на няколко езика. Онлайн техническата поддръжка е услуга, която помага на потребителите да решават проблеми с технологични продукти като телефони, компютри и софтуер. LiveAgent предоставя този вид поддръжка, като същевременно управлява всички канали за връзка с клиентите.
LiveAgent предлага създаване на клиентски портал и допълнителна информационна база срещу $19/месец. Ръководителите на екипи обикновено отговарят за 5-10 служители. Самообслужването е удобен начин за откриване на решения вместо да се свързвате с екипа за обслужване на клиенти. Временните сътрудници са потребители, създадени за кратък период от време. Персонализираният статус в тикетите помага на компаниите да се впишат по-точно в процеса на обслужване на клиенти. Стандартните статуси са отворен, разрешен, нов и затворен, но могат да бъдат редактирани в LiveAgent, ако имате подходящите разрешения.
Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти. Изчакващите тикети и самообслужването са част от процеса на обработка на тикети. Отстраняването на неизправности зависи от опитността на лицето, което ги отстранява. Важно е да се знае за прогнозните оценки за удовлетвореността.
LiveAgent предлага страхотни ценови планове за помощ бюро софтуер за SMB в 2020, като е най-рецензираният и #1 класиран продукт. С помощта на LiveAgent можете да бъдете по-близо до клиентите си и да им помагате по-бързо. Вземете повече и дайте повече, като разгледате нашите ценови планове и подобрите услугата си.