Какво е черен списък?
Черният списък съдържа забранени имейли, изпращани от конкретен имейл адрес или домейл. Използва се заедно със списък с позволени изпращачи, за да се забрани имейл домейн, но в същото време да се разреши получаването на няколко конкретни имейл адреса от същия имейл домейн.
Ако конкретен имейл или домейн се счита за непочтен или измамен, той може да бъде блокиран от служител, който добава адресите или домейните към черния списък. Имейл адресите могат да се отблокират, за да се върнат към списъка с контакти или да се премахнат от черния списък. Обикновено към черния списък се добавят имейли, които се правят опити за измами или изпращат спам.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е черен списък?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Черният списък е списък с хора и организации, които са нежелани от хората или организацията, създаващи черния списък. Човек (или организация), който е в черния списък, е направил нещо недопустимо и следователно може да му бъде отказано клиентско обслужване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да достъпя черния списък в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Всеки сътрудник, работещ в панела, има достъп до черния списък на LiveAgent. Благодарение на това имате достъп до списъка с имейли и домейни. ” } }] }FAQ
Какво е черен списък?
Черният списък е списък с хора и организации, които са нежелани от хората или организацията, създаващи черния списък. Човек (или организация), който е в черния списък, е направил нещо недопустимо и следователно може да му бъде отказано клиентско обслужване.
Как да достъпя черния списък в LiveAgent?
Всеки сътрудник, работещ в панела, има достъп до черния списък на LiveAgent. Благодарение на това, те имат достъп до забраните по IP.