Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат сътрудници

Кой е чат сътрудник?

Има много роли за потребителите. Една от тях се нарича Чат сътрудник. Този тип потребител обикновено предоставя клиентско обслужване в help desk софтуера на LiveChat. Чат сътрудникът няма стандартен достъп и има само дефиниран подход. Този тип потребител не може да променя запитванията или да вижда доклади. Може да вижда или създава запитвания. Можете да настроите тази роля в профила на сътрудника в LiveAgent.

Често задавани въпроси

Кой е чат сътрудник?

Чат сътрудникът е сътрудник, който работи само в чата. Отговорност на сътрудника е клиентско обслужване. Обаче, този сътрудник няма пълни права. Можете да конфигурирате тази опция в LiveAgenta профила.

Какъв достъп има чат сътрудникът?

Чат сътрудникът има лимитиран достъп в сравнение с пълноправните сътрудници. Този тип потребител не може да променя запитванията. Също така няма достъп до никакви доклади. Достъпът му включва да вижда запитвания и да ги изпълнява.

Как се създава чат сътрудник в LiveAgent?

За да зададете чат сътрудник в LiveAgent, трябва да отидете в профила му. Там можете да настроите съответната роля.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо