Какво представлява кол център софтуерът?
Кол центърът е място където обажданията от клиенти се обработват от компания. Използва се за предоставяне на поддръжка на клиенти, телемаркетинг или за продажба на продукти и услуги. софтуерът за кол център е набор от приложения и инструменти. Има две категории от този тип софтуер: такъв за управление на връзките с клиентите и такъв за интеграция на компютърна телефония.
Съществуват много видове софтуер за кол центрове, например базиран на браузър, базиран на облак или софтуер за хоствани кол центрове. С облачния софтуер е цялата информация и данни, съхранявани в облака. С браузър-базиран софтуер са всички функции в браузъра на потребителя.
Expert’s note
Софтуерът за кол център е важен инструмент за обработка на обажданията на клиенти, осигуряване на поддръжка и улесняване на дейностите на представителите. Има различни видове софтуер, включително облачен и базиран на браузър.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.