Бюро услуги

Какво е бюро услуги?

Бюрото за услуги е единна точка за контакт между компанията и клиенти, потребители, бизнес партньори. То е създадено като част от поддръжката на клиенти и целта му е да помага на потребителите при заявки и проблеми.

Бюрото за услуги може да се нарече специфично информационно бюро или просто система за събиране на информация. Бюрото за услуги също се определя като инструмент за управление на услуги в областта на информационните технологии, тъй като използва библиотека за инфраструктура на информационните технологии за предоставяне на услуги. Бюрото за услуги също изисква системата за управление.

Frequently asked questions

Какво е бюро услуги?

Бюрото за услуги е единна точка за контакт между доставчика на услуги и потребителите. Типично бюро услуги управлява инциденти и заявки за услуги. Освен това поддържа комуникацията с потребители.

 

Каква е разликата между информационно бюро и бюро услуги?

Основната функция на информационното бюро е да обработва инциденти и заявки за услуги. То имат за цел бързо да разрешава проблемите на клиентите, като сведат до минимум времето за изчакване. Бюрото за услуги, от друга страна, прави преглед на цялостните ИТ и бизнес процеси в организацията за непрекъснато подобряване. Тя се основава на бизнес цели.

 

LiveAgent предоставя ли бюро услуги?

LiveAgent предоставя възможност за създаване на бюро услуги. Инструментът е достатъчно гъвкав, за да се адаптира към специфични бизнес изисквания и да даде възможност за предоставяне на висококачествени услуги на своите клиенти.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо