Бъг

Какво е бъг?

Повреда, грешка или проблем в компютърна програма, която причинява случайни резултати, се нарича софтуерен бъг. Той носи само проблеми на потребителите и клиентите. Бъговете са причинени от грешки в програмния код или дизайна на програмата или от написването на грешен програмен код. Бъговете могат да предизвикат спиране на работата на програмата или “замръзване” на системата. Някои бъгове може да са фалшиви или нереални, така че трябва да имаме повече информация, за да бъдат проверени.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е бъг?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бъг, в ИТ сферата означава бъг или неизправност в програма или в хардуерна система. В резутат от бъга системата се държи необичайно. Може да е всякакво поведение или резултат, които не съответстват на начина, по който програмата или системата е била планирана.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да избягваме бъгове?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Не всяка грешка може да бъде избегната. Понякога това не зависи от нашите действия, но много грешки могат да бъдат избегнати. Защо е важно? Грешки, които се появяват в системата или на сайта ви, може да причинят загуби. И докато краткосрочна грешка няма да застраши особено компанията ви, голяма и дългосрочка грешка може да ви донесе големи финансови загуби, както и отлив на клиенти от марката ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да видя списък с бъгове в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Списък с нови функционалности и поправени бъгове може да бъде видян в списъка с промени на: https://dev.ladesk.com/all/. Добре е да го следите и да проверявате ако се появят някакви грешки.” } }] }

FAQ

Какво е бъг?

Бъг, в ИТ сферата означава бъг или неизправност в програма или в хардуерна система. В резутат от бъга системата се държи необичайно. Може да е всякакво поведение или резултат, които не съответстват на начина, по който програмата или системата е била планирана.

Защо трябва да избягваме бъгове?

Не всяка грешка може да бъде избегната. Понякога това не зависи от нашите действия, но много грешки могат да бъдат избегнати. Защо е важно? Грешки, които се появяват в системата или на сайта ви, може да причинят загуби. И докато краткосрочна грешка няма да застраши особено компанията ви, голяма и дългосрочка грешка може да ви донесе големи финансови загуби, както и отлив на клиенти от марката ви.

Как да видя списък с бъгове в LiveAgent?

Списък с нови функционалности и поправени бъгове може да бъде видян в списъка с промени на: https://dev.ladesk.com/all/. Добре е да го следите и да проверявате ако се появят някакви грешки.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Бъг в IT сферата означава неизправност в програма или хардуерна система, които могат да доведат до неочаквани резултати. Това е важно да се отстрани за да се гарантира правилното функциониране на системата.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Бизнесите използват хелп деск за да предоставят обслужване на техните клиенти през различни канали, включително кол центъри, уебсайтове, чат на живо, социални медии или имейл.

Хелп деск

Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.

Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.

Автоматично променяйте задълженията за разговори по телефона и задайте време за почивка за Вашите служители, ако е необходимо. Научете повече за автоматизираното разпределение на тикети на LiveAgent.

Автоматично разпределение на тикети

LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.

Тикет системата е входяща кутия със споделен достъп с всички запитвания от вашите клиенти. Всички съобщения автоматично се превръщат в тикети.

Тикет система

Текстът описва системата за клиентска поддръжка на LiveAgent, която включва жизнения цикъл на тикетите и софтуерна поддръжка. Жизненият цикъл на тикетите може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Общите разговори включват цялата история на обслужването на клиентите. Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. LiveAgent предлага софтуерна поддръжка и следене на всички действия във връзка с тикетите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо