Какво е бранд?
Има много определения за думата бранд. Може да бъде дизайн, символ и много повече. Може да бъде нещо като обещание към клиентите. Брандовете трябва да бъдат видими, специални, запомнящи се и още много неща. Малките бизнеси могат успешно да изградят бранда си чрез социланите медии, онлайн отзиви. Доброто клиентско обслужване може да е голямо предимство за тях.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.