Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Бранд

Какво е бранд?

Има много определения за думата бранд. Може да бъде дизайн, символ и много повече. Може да бъде нещо като обещание към клиентите. Брандовете трябва да бъдат видими, специални, запомнящи се и още много неща. Малките бизнеси могат успешно да изградят бранда си чрез социланите медии, онлайн отзиви. Доброто клиентско обслужване може да е голямо предимство за тях.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е бранд?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Брандът е това как организация, компания или човек биват възприемани от околната си среда и тези, които имат опит с него. Брандът е повече от име – той е също така чувствата, които определена компания или човек събужда в околните.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да изградя бранд?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Изграждането на бранд трябва да е обмислено и да се фокусира върху специфични стъпки, които трябва да бъдат предприети. Ако вече знаете какво точно ще прави компнията ви, отговорете на върпоса коя е целевата ви група и я проучете внимателно. Тази стъпка ще ви помогне да изберете името на компанията, слоган, дизайн на логото и цялата визуална идентичност. Също така е изключително важно да определите целта и самоличността на бранда си. Може да е полезно да направите и подробен анализ на конкурентите си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо силният бранд е важен? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като за начало, силният бранд увеличава разпознаваемостта от страна на клиентите. Ако клиентите и потенциалните ви клиенти познават бранда, те ще са по-склонни да го изберат. Тогава силният бранд може да създаде силно конкурентно предимство на пазара. Ако услугите ви са широко познати, продажбите ви могат само да се увеличават. Силните брандове обикновено споделят същите ценности като клиентите си и привличат силна група последователи, което в резултат създава лоялна общност около бранда. Хората са по-склонни да купуват и да си взаимодействат с бранд, който вдъхва доверие, и така брандът може по-лесно да въведе нови продукти, услуги и обновления.” } }] }

FAQ

Какво е бранд?

Брандът е това как организация, компания или човек биват възприемани от околната си среда и тези, които имат опит с него. Брандът е повече от име – той е също така чувствата, които определена компания или човек събужда в околните.

Как да изградя бранд?

Изграждането на бранд трябва да е обмислено и да се фокусира върху специфични стъпки, които трябва да бъдат предприети. Ако вече знаете какво точно ще прави компнията ви, отговорете на върпоса коя е целевата ви група и я проучете внимателно. Тази стъпка ще ви помогне да изберете името на компанията, слоган, дизайн на логото и цялата визуална идентичност. Също така е изключително важно да определите целта и самоличността на бранда си. Може да е полезно да направите и подробен анализ на конкурентите си.

Защо силният бранд е важен?

Като за начало, силният бранд увеличава разпознаваемостта от страна на клиентите. Ако клиентите и потенциалните ви клиенти познават бранда, те ще са по-склонни да го изберат. Тогава силният бранд може да създаде силно конкурентно предимство на пазара. Ако услугите ви са широко познати, продажбите ви могат само да се увеличават. Силните брандове обикновено споделят същите ценности като клиентите си и привличат силна група последователи, което в резултат създава лоялна общност около бранда. Хората са по-склонни да купуват и да си взаимодействат с бранд, който вдъхва доверие, и така брандът може по-лесно да въведе нови продукти, услуги и обновления.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо