Какво е автоматизация на сценарии?
Автоматизацията на сценарии е процес тясно свързан с изпълнението на правилата въз основа на определени условия. Задействайки дадено правило, можете да автоматизирате определени сценарии, например когато влезе тикет съдържащ думата “фактура”, използвайки сценарий за правило, можете автоматично да го тагнете с тага “фактура” и да го прехвърлите към финансовия отдел. (Има стотици хиляди възможни варианти.)
Frequently Asked Questions
Какво представлява автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии ви позволява да извършвате множество актуализации на тикети само с един клик. Поддържа дейности свързани с обработването на повтарящи се сценарии.
Как можете да използвате автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии улеснява извършването на повтарящи се задачи. Значително автоматизира работата на служителите. Служителят може да избира всички тикети, които могат да бъдат приписани на определен сценарий и ги извършва под формата на масови действия.
Предлага ли се функцията автоматизация на сценарии в LiveAgent?
Функцията за автоматизация на сценарии е достъпна в LiveAgent и позволява значително да автоматизирате работата на екипа за обслужване на клиенти.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
Как да се свържете с обслужването на клиентите на Rolex по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Списъкът със задачи за първи разговор е полезен за мениджъри по маркетинг и продажби, както и за специалисти по продажби и търговски представители. Планирането на обаждането е важно за успешната продажба, защото ви позволява да знаете кой е клиента и какво очаква той от услугата, да сте фокусирани и да покриете всички важни теми. Професионалистите винаги планират предварително. Актуализирайте списъка с контакти преди новото обаждане.
Шаблони за информационни имейли
The text discusses the importance of formatting emails appropriately to convey the intended tone and message. Examples of email formats and topics are provided, including company news, informative emails, and community messages. The article emphasizes the need to be clear and concise in email communication.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предоставя демонстрации, цени, функции, интеграции и алтернативи. Портала за поддръжка предоставя списък с промени и статус на системата. Компанията е носител на награди и сертификати, има партньорски програми и блог, който включва шаблони, уебинари, тестове на скоростта на писане и калкулатор на цени. LiveAgent предлага софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа и управление на оплаквания.