Какво е автоматизация на сценарии?
Автоматизацията на сценарии е процес тясно свързан с изпълнението на правилата въз основа на определени условия. Задействайки дадено правило, можете да автоматизирате определени сценарии, например когато влезе тикет съдържащ думата “фактура”, използвайки сценарий за правило, можете автоматично да го тагнете с тага “фактура” и да го прехвърлите към финансовия отдел. (Има стотици хиляди възможни варианти.)
Frequently Asked Questions
Какво представлява автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии ви позволява да извършвате множество актуализации на тикети само с един клик. Поддържа дейности свързани с обработването на повтарящи се сценарии.
Как можете да използвате автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии улеснява извършването на повтарящи се задачи. Значително автоматизира работата на служителите. Служителят може да избира всички тикети, които могат да бъдат приписани на определен сценарий и ги извършва под формата на масови действия.
Предлага ли се функцията автоматизация на сценарии в LiveAgent?
Функцията за автоматизация на сценарии е достъпна в LiveAgent и позволява значително да автоматизирате работата на екипа за обслужване на клиенти.
Expert note
Автоматизацията на сценарии ви позволява да оптимизирате работния процес и бързо да решавате повтарящи се задачи в отдела за поддръжка.

Система за управление на тикети за поддръжка
Правилната тикетинг система помага бизнесите да управляват взаимодействията с клиентите си през различни канали за комуникация и поддържа високо обслужване. LiveAgent предлага ефективна система за управление на тикети в едно, комбинирайки различни канали като имейл, чат, обаждания и социални мрежи.