Какво е автоматизация на сценарии?
Автоматизацията на сценарии е процес тясно свързан с изпълнението на правилата въз основа на определени условия. Задействайки дадено правило, можете да автоматизирате определени сценарии, например когато влезе тикет съдържащ думата “фактура”, използвайки сценарий за правило, можете автоматично да го тагнете с тага “фактура” и да го прехвърлите към финансовия отдел. (Има стотици хиляди възможни варианти.)
Frequently asked questions
Какво представлява автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии ви позволява да извършвате множество актуализации на тикети само с един клик. Поддържа дейности свързани с обработването на повтарящи се сценарии.
Как можете да използвате автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии улеснява извършването на повтарящи се задачи. Значително автоматизира работата на служителите. Служителят може да избира всички тикети, които могат да бъдат приписани на определен сценарий и ги извършва под формата на масови действия.
Предлага ли се функцията автоматизация на сценарии в LiveAgent?
Функцията за автоматизация на сценарии е достъпна в LiveAgent и позволява значително да автоматизирате работата на екипа за обслужване на клиенти.
Expert note
Автоматизацията на сценарии ви позволява да оптимизирате работния процес и бързо да решавате повтарящи се задачи в отдела за поддръжка.

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се откроява с бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбинирани пакети. Множество потребители я хвалят за стабилна работа дори на мобилни устройства, добре обмислени модули и взаимодействие между тях. LiveAgent е използвана от много големи компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2.
Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?
LiveAgent предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и над 40 интеграции. Има три платени плана или можете да изберете безплатен план. Интерфейсът е на 43 различни езика, включително за устройства, а спестяванията и възвратността на инвестициите са гарантирани.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Помощен софтуер за търговия на дребно
LiveAgent може да помогне на компаниите да подобрят клиентското си обслужване и управлението на електронни магазини чрез концепцията за тухла и клик. Този подход може да доведе до по-добра комуникация в реално време с потребителите и повишаване на клиентската ориентираност на компанията.