Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Автоматично обратно позвъняване

Какво е автоматично обратно обаждане?   

Автоматичното обратно обаждане е функция на телефонната система, която обаждащите се могат да използват, за да заявят обратно позвъняване, когато номерът, на който се обаждат е зает. Функцията за автоматично обратно обаждане дава инструкции на телефонната система да запази и да набере повторно номера на обаждащия се, когато линията се освободи отново.

Опцията за обратно позвъняване е често срещана функция на IVR системата, гарантираща, че клиентите могат да получат автоматично обратно позвъняване вместо да чакат обаждането им да бъде прието. Много софтуерни продукти за кол център предлагат функция за автоматично обратно позвъняване, тъй като тя е по-добър начин за осигуряване на удобна връзка с кол центъра.

Софтуерът за кол център на LiveAgent ви предоставя функция за автоматично обратно обаждане като част от софтуерния си продукт за кол център. Избирайки софтуера за автоматично обратно позвъняване на LiveAgent, можете лесно да подобрите удовлетвореността на клиентите и да намалите времето на чакане.

customer service automated callback

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Как работи автоматичното обратно обаждане?

Функцията е част от IVR (Интерактивна система за гласови отговори) меню. Когато клиентите се обаждат на номера, свързан с менюто, те чуват гласови съобщения, представящи отделните опции на менюто. Например менюто подканва обаждащите се да “натиснат 1 при въпрос свързан с продажбите” или да “натиснат 3, за да заявят обратно позвъняване.”

Ако клиентите ви изберат опцията за обратно позвъняване, номерът им ще бъде записан и поставен в опашка от системата, а обаждането ще бъде прекратено веднага. Когато номерът на обаждащия се достигне началото на опашката, системата автоматично ще го набере и ще свърже клиента със служител от екипа за обслужване.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Какво представляват инструкциите за автоматично обратно позвъняване?

Инструкциите за автоматично обратно позвъняване представляват вградени компютъризирани команди, които обаждащите се използват за навигиране при заета линия и за заявяване на обратно позвъняване. В следващите редове ще ви дадем кратко ръководство как да следвате инструкциите за автоматично обратно позвъняване.

  • Като обаждащ се, когато чуете сигнала за заето в слушалката, натиснете съответния бутон за автоматично обратно позвъняване след като изслушате списъка с опции на IVR менюто
  • След като натиснете бутона, обаждането ще приключи
  • Ако сте затворили телефона преди да натиснете бутона, наберете повторно номера, изслушайте инструкциите и натиснете съответната опция за обратно позвъняване
  • След като линията се освободи, ще получите обратно обаждане
  • Отговорете на обаждането и говорете със служителя от екипа за обслужване

И обратното, ако искате да откажете заявено обратно обаждане, можете да направите следното:

  • Изслушайте инструкциите на IVR менюто
  • Натиснете съответния бутон за отказ на заявено обратно обаждане
  • Изчакайте да чуете звука за потвърждение и затворете телефона

Защо е важно софтуерът за кол център да има разширена функция за обратно обаждане?

Според Harvard Business Review, автоматичното обратно позвъняване изгражда лоялността и намалява усилията на клиентите. Но тази функция не само изгражда лоялност; тя носи редица важни ползи за самия кол център.

Ето няколко причини, поради които функцията за обратно позвъняване е толкова важна за софтуера за кол център:

  • Функцията за обратно обаждане подобрява удовлетвореността на клиентите и клиентския опит
  • Кол центровете използват функцията за обратно позвъняване, за да намалят средното време за чакане
  • Функцията за обратно обаждане показва, че кол центърът цени времето на клиентите

Повечето кол центрове считат функциите за автоматично обратно позвъняване за иновация в обслужването на клиентите. За по-нататъшно подобряване на стойността донесена от функцията за обратно позвъняване, кол центровете могат да помолят клиентите за отзиви и мнение, за да могат да подобрят предлаганото от тях обслужване.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Как да тествате дали функцията работи

След като внедрите софтуера за автоматично обратно позвъняване към IVR менюто си, можете да проверите дали IVR скриптът ви работи като опитате следните действия в системата на LiveAgent. 

  1. Влезте във Вашия LiveAgent профил
  2. Наберете номера, който е свързан с профила ви в LiveAgent. Уверете се, че към номера има активен IVR скрипт
  3. Изслушайте многостепенното IVR меню
  4. Следвайте инструкциите на IVR менюто и натискайте съответните бутона на телефона. Например IVR менюто може да изиска натискането на 4 за обратно позвъняване
  5. Обърнете внимание на това как прекъсва обаждането от страната на обаждащия се
  6. Уверете се, че обаждането звъни в интерфейса на служителите и може да бъде отговорено или изпратено на опашка
  7. Отговорете на обаждането от интерфейса на служителите
  8. LiveAgent автоматично ще набере номера на обаждащия се. Изчакайте докато процесът се осъществи
  9. Като обаждащ се, изчакайте обратното позвъняване и отговорете на обаждането

Ако преминете успешно през тези стъпки, можете да бъдете спокойни, че функцията за обратно обаждане работи перфектно и можете да я използвате веднага.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

Често задавани въпроси

Какво е автоматично обратно повикване?

Автоматичното обратно позвъняване е функция на IVR менюто, позволяваща на обаждащите се да получат обаждане по-късно вместо да стоят и да чакат обаждането им да бъде прието дълго време. Тази функция обикновено помага на клиентите в свързването със заета или недостъпна линия на кол центъра. Функцията за автоматично обратно позвъняване поставя обаждащия се на опашка от обаждания и инициира обаждане веднага щом набрания номер стане достъпен.

Как работи автоматичното обратно обаждане?

Автоматичното обратно позвъняване работи чрез интеграцията на IVR меню. След интеграцията, обаждащите се чуват инструкции за натискане на определени цифри за заявяване на автоматично обратно позвъняване. След като бъде заявено автоматичното обратно позвъняване, обаждането бива прекратено веднага. Например софтуерът на LiveAgent ще набере номера на обаждащия се, когато достигне началото на опашката с обаждания.

Какво представляват инструкциите за автоматично обратно позвъняване?

Инструкциите за автоматично обратно позвъняване са софтуерни команди или процеси, чрез които обаждащите се или служителите могат да инициират или отговарят на заявките за обратно позвъняване. Обикновено тези инструкции са свързани с натискането на определени бутони на телефона и последващо набиране определящо кога може да се осъществи обратното позвъняване.

Защо е важно софтуерът за кол център да има функция за обратно позвъняване?

Софтуерът за кол център трябва да включва разширена функция за обратно позвъняване поради редица причини. 

  • Функциите за обратно позвъняване позволяват на клиентите да се радват на по-добър клиентски опит и обслужване
  • Функциите за обратно позвъняване показват на клиентите, че компаниите ценят времето им
  • Автоматичните обратни позвънявания са полезни, тъй като гарантират, че служителите на кол центъра ще предоставят на клиентите спокойни, лични и компетентни отговори в подходящо време

Как можете да тествате дали функцията работи?

Можете да разберете дали функцията ви за обратно позвъняване работи като влезете в системата на софтуера си за кол център и направите тестовото обаждане.

  • Обадете се на номера, който е свързан с функцията за обратно позвъняване и изслушайте IVR менюто
  • Следвайте инструкциите на съобщението и натиснете съответния бутон, след това изчакайте обаждането да приключи

  • Обаждащият се ще получи обаждане след като дойде неговия ред в опашката с чакащи обаждания

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо