Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Анализи

Какво са анализите

Анализите или т.н. доклади на LiveAgent е страхотна характеристика, която измерва удовлетворението на клиентите. Това е перфектният инструмент за подобряването на услугата за клиентско обслужване и за мотивацията на клиентските представители. Този инструмент събира информация, свързана с клиентите и хелп деск представянето. След това ги анализира и подготвя преглед. Анализите съдържат детайлни диаграми, графики, доклади, статистики и повече. Те могат за наблюдението спрямо представянето на агентите и сравняването на статистиките. Най- продуктивните агенти могат да бъдат възнаграждавани и другите клиентски представители да учат от тях. LiveAgent предлага професионални анализи.

Научете повече за  Анализите на LiveAgent.

Анализи
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава понятието анализи?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Анализите са систематичен компютърен анализ на данни или статистики. Благодарение на него, можем да тълкуваме и да пренасяме данни на шаблони, които биват използвани в подкрепа на вземането на решения. се използват за анализирането на бизнес данни, така че можете да опишете, да предвидите и да подобрите резултати. Тъй като анализа и оптимизацията са ключа към успеха, анализите следва да играят основна роля в стратегията на Вашето клиентско обслужване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви аналитични характеристики предлага LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Благодарение на аналитичните функции на LiveAgent, можете да анализирате входящите и изходящите съобщения , чатове и обаждания. Вие също така сте в състояние да проверявате резултатите от докладите и да ги сортирате по време, канал и отдел. Още нещо, получавате доклади от представянето на агентите , доклади за представянето по таг. Можете да избирате периода от който данните да идват и можете да се връщате дори една година назад.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да получите достъп до аналитичните характеристики на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да окриете аналитичните функции на LiveAgent в полето с ‘докладите’, след това е необходимо да кликнете върху ‘аналитичен преглед’. Можете също така да оцените докладите от представянето и да разгледате разбивка на клиентските оценки.” } }] }

FAQ

Какво означава понятието анализи?

Анализите са систематичен компютърен анализ на данни или статистики. Благодарение на него, можем да тълкуваме и да пренасяме данни на шаблони, които биват използвани в подкрепа на вземането на решения. се използват за анализирането на бизнес данни, така че можете да опишете, да предвидите и да подобрите резултати. Тъй като анализа и оптимизацията са ключа към успеха, анализите следва да играят основна роля в стратегията на Вашето клиентско обслужване.

Какви аналитични характеристики предлага LiveAgent?

Благодарение на аналитичните функции на LiveAgent, можете да анализирате входящите и изходящите съобщения , чатове и обаждания. Вие също така сте в състояние да проверявате резултатите от докладите и да ги сортирате по време, канал и отдел. Още нещо, получавате доклади от представянето на агентите , доклади за представянето по таг. Можете да избирате периода от който данните да идват и можете да се връщате дори една година назад.

Как да получите достъп до аналитичните характеристики на LiveAgent?

Можете да окриете аналитичните функции на LiveAgent в полето с ‘докладите’, след това е необходимо да кликнете върху ‘аналитичен преглед’. Можете също така да оцените докладите от представянето и да разгледате разбивка на клиентските оценки.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо