Какво е AJAX?
AJAX се нарича още асинхронен JavaScript и XML. Това е комбинация от JavaScript, разширяем маркиращ език, документен обектен модел (DOM), динамичен HTML и други устройства за програмиране, които се използват за създаването на асинхронни уеб приложения. Всяко устройство за програмиране е със своя собствена важност. Тези уеб приложения могат да изпращат информация на сървъра и да се връщат на заден план. Това устройство позволява на съдържанието на уебстраниците да се обновява за момент, когато има активност. Ajax носи със себе си много предимства и преимущества.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е AJAX?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AJAX, или асинхронен JavaScript и XML, е техника за създаване на уеб приложения, при което взаимодействието на потребителя със сървъра се случва асинхронно, следователно не се качва повторно целия документ. Този метод за програмиране има за цел да позволи по- динамичното взаимодействие с потребителя в сравнене с по- традиционния модел.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви преимущества носи със себе си AJAX?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Преимуществата на AJAX са: увеличаване на ползваемостта и ернономичността на Интернет приложенията, намаляване броя на екраните и необходимите стъпки за постигането на желания ефект, качването само на необходими данни, не е необходимо да се обновява цялата страница, предоставянето на по- бърз интерфейс.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да се получи достъп до информация на базисен агент на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Благодарение на AJAX, наред с другите неща, услугата за клиентското обслужване може да работи по-ефективно и динамично. Уебсайтът не губи време за цялостно качване и се обновяват само необходимите елементи.” } }] }FAQ
Какво е AJAX?
AJAX, или асинхронен JavaScript и XML, е техника за създаване на уеб приложения, при което взаимодействието на потребителя със сървъра се случва асинхронно, следователно не се качва повторно целия документ. Този метод за програмиране има за цел да позволи по- динамичното взаимодействие с потребителя в сравнене с по- традиционния модел.
Какви преимущества носи със себе си AJAX?
Преимуществата на AJAX са: увеличаване на ползваемостта и ернономичността на Интернет приложенията, намаляване броя на екраните и необходимите стъпки за постигането на желания ефект, качването само на необходими данни, не е необходимо да се обновява цялата страница, предоставянето на по- бърз интерфейс.
Как работи AJAX в рамките на LiveAgent?
Благодарение на AJAX, наред с другите неща, услугата за клиентското обслужване може да работи по-ефективно и динамично. Уебсайтът не губи време за цялостно качване и се обновяват само необходимите елементи.
Expert note
AJAX е комбинация от JavaScript, разширяем маркиращ език, DOM и динамичен HTML, използвани за създаване на асинхронни уеб приложения.

Автоматично разпределение на тикети
Автоматичното разпределение на тикети в help desk функцията в LiveAgent може да подобри ефективността и продуктивността, да съкрати времето за реакция и обработка, да ограничи човешките грешки и да спести време и ресурси. Софтуерът за управление на имейли може да бъде мощен инструмент за управление на големи обеми входящи съобщения в бизнес среда, като предлага много възможности за автоматизация и ефективно управление на имейли и сътрудничество. LiveAgent предлага удобен универсален контекст за управление на тикети с функции като хибридни поточни тикети и уникални идентификатори, като софтуер за управление на имейли трябва да предлага функции за автоматизация, разпределение на задачи, CRM и персонализирани полета, както и функции за отслежване на SLA при разумна цена.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предоставя персонализиране на бутона за покана за чат, с което може да увеличи продажбите и удовлетвореността на клиентите. Разполага с 14-дневен безплатен пробен период и различни дизайни и възможности за персонализация на поканата за чат. Поддържа обслужване на клиенти на 43 езика и екипите могат да комуникират директно, поддържайки няколко прозорци едновременно. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при нов език, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.
LiveAgent е онлайн система за техническа поддръжка с персонализирано съдържание и портал за клиентите. Служителите трябва да имат добро познание на продуктите и комуникационни умения. Временните служители могат да бъдат обучени да доставят отлично обслужване на клиенти. LiveAgent предлага различни ценови планове.
Статията представя функции за клиентско обслужване, предлагани от LiveAgent, включително списъци с клиенти и смарт правила, които улесняват работата на агентите и подобряват услугите. Компанията предлага персонализирани роли на потребителите, списъци с клиенти и клиентски формуляри. Хелп деск порталът на LiveAgent е персонализируем и безплатен, а трансферът на тикети и споделянето на запитвания помагат за постоянната връзка с клиентите.