Какво е техническо обслужване?
Има много видове клиентско обслужване. Едно от тях е IT обслужването, познато също като техническо обслужване, което е познато също като техническа помощ към клиентите. То се предоставя от добре квалифицирани компютърни експерти. Компаниите могат да вземат на работа техни собствени IT представители по обслужването или може да имат друг договор с друга IT компания по обслужването.
Блок часове, управлявани услуги, време и материали (наричани също така повиквания) са основните видове на IT обслужването. Времето и материалите е много често срещан вид обслужване, при който клиентите си плащат за материалите и процент за локализирания техник. При блок часовете, клиентът плаща за определено време (часове), които може да използва.
Frequently Asked Questions
Какво означава IT обслужване?
IT обслужването предоставя обслужване в областта на информационните технологии. Обикновено, то включва случаи, обхващащи компютри, лаптопи, софтуери и приложения. ITобслужването има за цел да предоставя директно техническо съдействие.
Кои са елементите на IT обслужването?
Има много IT елементи за обслужване. Първият включва независим процес на услуга за обслужване, който има различни цели, в зависимост от областта на предоставената услуга, която обхваща. Друг елемент е автоматичното управление на конфигурацията, която Ви позволява да поддържате информация за статуса на устройствата и приложенията, разположени в IT инфраструктурата и възможността за поддържане на множество IT . Третият елемент е възможността да се събират данни, които позволяват да се събира информация на местно ниво и изпращана на централното хранилище.
Кои са предимствата на IT обслужването?
Предимствата на IT обслужването включват по- ниски операционни разходи, както и по-ниски разходи за труд, по- добра бизнес ориентация, по- малък риск от дейности, позволява също така разработването на ресурси, увеличаване на ефикасността на клиентската услуга и обработката на възникнали проблеми, както и ефективността на клиентската услуга.
Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.