Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT обслужване

Какво е техническо обслужване?

Има много видове клиентско обслужване. Едно от тях е IT обслужването, познато също като техническо обслужване, което е познато също като техническа помощ към клиентите. То се предоставя от добре квалифицирани компютърни експерти. Компаниите могат да вземат на работа техни собствени IT представители по обслужването или може да имат друг договор с друга IT компания по обслужването.

Блок часове, управлявани услуги, време и материали (наричани също така повиквания) са основните видове на IT обслужването. Времето и материалите е много често срещан вид обслужване, при който клиентите си плащат за материалите и процент за локализирания техник. При блок часовете, клиентът плаща за определено време (часове), които може да използва.

Често задавани въпроси

Какво означава IT обслужване?

IT обслужването предоставя обслужване в областта на информационните технологии. Обикновено, то включва случаи, обхващащи компютри, лаптопи, софтуери и приложения. ITобслужването има за цел да предоставя директно техническо съдействие.

 

Кои са елементите на IT обслужването?

Има много IT елементи за обслужване.  Първият включва независим процес на услуга за обслужване, който има различни цели, в зависимост от областта на предоставената услуга, която обхваща. Друг елемент е автоматичното управление на конфигурацията, която Ви позволява да поддържате информация за статуса на устройствата и приложенията, разположени в IT инфраструктурата и възможността за поддържане на множество IT . Третият елемент е възможността да се събират данни, които позволяват да се събира информация на местно ниво и изпращана на централното хранилище.

 

Кои са предимствата на IT обслужването?

Предимствата на IT обслужването включват по- ниски операционни разходи, както и по-ниски разходи за труд, по- добра бизнес ориентация, по- малък риск от дейности, позволява също така разработването на ресурси, увеличаване на ефикасността на клиентската услуга и обработката на възникнали проблеми, както и ефективността на клиентската услуга.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо